Creative Muvo TX 512 MB - for lite plass?!?

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Creative Muvo TX 512 MB - for lite plass?!?

Innleggav Indiana » fre 06.05.2005 21:28

Har ca. 200 MB ledig plass på Muvo'en etter å ha overført noen mp3-filer.
Men nå stopper det opp - ifølge OS X kan jeg ikke overføre flere filer "fordi disken er full"?!?

Noen som kan hjelpe meg, det haster litt nemlig?
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Lunchbox » fre 06.05.2005 21:44

Formater, og legg inn på nytt... Det er litt kranglete med creative ting på apple, synes jeg.
medlem i 235 måneder
 

Innleggav haavar » fre 06.05.2005 22:10

Hadde samme problemet med en 64MB versjon. Når jeg slettet filer ble ikke plassen frigjort. Kortsiktig løsning er å formattere, men problemet kom tilbake hele tiden. Langsiktig løsning er å kjøpe in iPod.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav Indiana » søn 08.05.2005 17:23

Takk for kjappe svar. Ok, så det er ofte problemer med Creatives spillere på Mac, altså.

Dette var bare en engangshendelse for min del (har en iPod :)), men jeg hjalp kusina mi med å rippe og overføre mp3-filer siden hun ikke har PC selv for tiden.

Uansett, jeg ga opp å prøve å gjøre dette på PB'en min. På min mors IBM ThinkPad T42 gikk det atskillig greiere for seg, så det løste seg til slutt...!
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Spider_Jerusalem » søn 08.05.2005 17:27

Selv har jeg en MUvo TX 256MB, har aldri hatt et eneste problem. Så det er nok litt varierende. :)

-SJ
medlem i 237 måneder
 

Innleggav paal » søn 08.05.2005 17:49

Min erfaring er at dette skjer når du sletter filer på Muvoen, og deretter glemmer å tømme papirkurven etterpå. Da er filene tydeligvis ikke fjernet, og OS X oppfatter at filene fortsatt ligger der, særlig om du løser den ut og så setter den inn igjen.
medlem i 241 måneder
 

Innleggav Indiana » søn 08.05.2005 17:52

Min erfaring er at dette skjer når du sletter filer på Muvoen, og deretter glemmer å tømme papirkurven etterpå.


Nope, papirkurven var det første jeg tenkte på selv, men det forandret ingenting... Men et godt tips allikevel, da...
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Jostifer » søn 08.05.2005 17:57

Har problemer med min muvo jeg også, det ligger tre mp3 innpå, som er låst, jeg går på "info" og slår av låsen, to sekunder senere kommer låsen på igjen, noen som vet om en mulig løsning? :(

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Innleggav ArneArts » søn 08.05.2005 18:53

Problemet er at Finder ikke tømmer papirkurven for spilleren. Prøv Path Finder, den har muligheten til å tømme papirkurven for hver tilkoblet enhet.

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere