Registrering på Music Store

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Registrering på Music Store

Innleggav magnulie » ons 11.05.2005 22:01

Som dere sikkert ser er jeg en newbie.

Prøvde å registrere meg på Music Store, men kortet mitt ble "declined". Det er et Nordea bankkort med VISA logo oppe i hjørnet.

Dumt spørsmål kanskje, men er dette fordi jeg har minus på kontoen, eller må jeg ha et kredittkort?

Begynner å despe litt....
medlem i 227 måneder
 

Re: Registrering på Music Store

Innleggav ask » ons 11.05.2005 22:05

magnulie skrev:Som dere sikkert ser er jeg en newbie.

Prøvde å registrere meg på Music Store, men kortet mitt ble "declined". Det er et Nordea bankkort med VISA logo oppe i hjørnet.

Dumt spørsmål kanskje, men er dette fordi jeg har minus på kontoen, eller må jeg ha et kredittkort?

Begynner å despe litt....

Har ikke prøvd å registrere meg ennå, men jeg rekner med at du må ha kredittkort ja.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » ons 11.05.2005 22:17

du må ha pluss på kontoen, ja...

i tillegg til det, må du ha en form for hologrammerke på kortet. tror ikke visa electron holder. pleier å være et hologrammerke med en due eller noe slikt på ordentlige visakort.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Takk takk

Innleggav magnulie » ons 11.05.2005 22:24

NoSanity skrev:du må ha pluss på kontoen, ja...

i tillegg til det, må du ha en form for hologrammerke på kortet. tror ikke visa electron holder. pleier å være et hologrammerke med en due eller noe slikt på ordentlige visakort.


Herlig,
det var digg å få klarhet i det. Da er det bare å vente på studielånet som kommer på fredag slik at jeg kan begynne å shoppe.

Takk for hjelpen, folkens...
medlem i 227 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]