Sanger borte

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Sanger borte

Innleggav gamenius » lør 21.11.2009 22:57

I iTunes har jeg selvsagt mye musikk. Det aller meste er kjøpt som CD'er og så lagt inn. Noe er kjøpt på iTunes. For å kunne spille musikken på stereoen bruker jeg en Squeezebox og har installert "Squeezebox Server" (SS) på maskinen.

Det virker som om jeg kun kan spille av den musikken jeg har lagt inn selv. Jeg finner f.eks. albumet "The Miseducation of Lauryn Hill" i iTunes og får spilt denne på maskinen, men via Squeezebox'en er den ikke der. Jeg kan søke etter den, etter artisten (fornavn og etternavn) og den er ikke tilgjengelig.

DSette skjer både i webgrensesnittet for SS og direkte på Squeezebox'en. Dette skjedde med de eldre versjonene av softwaren fra Logitech, med OS X 10.5 og eldre versjoner av iTuens også. Andre album kjøpt på iTunes oppfører seg likt.

Hva kan jeg gjøre?

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Sanger borte

Innleggav gamenius » fre 11.12.2009 11:49

Fant ut at de sangene som ikke dukket opp ikek var .mp3, så da løste problemet seg ved å konvertere dem.

Brukerens avatar
medlem i 204 måneder
 

Re: Sanger borte

Innleggav T.B.Hansen » fre 11.12.2009 11:54

Vær obs på at kvaliteten kan reduseres om du konverterer fra «iTunes-format» til MP3. Behold alltid en kopi av originalen!

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron