Headset / Ørepropper for lydbøker

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Headset / Ørepropper for lydbøker

Innleggav Buligwyf » man 04.01.2010 19:52

Noen som kan anbefale gode Headset / Ørepropper til å lytte på lydbøker med ? Antar at ørepropper er mest praktisk dersom man liker å lytte på senga, eller... ?

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Headset / Ørepropper for lydbøker

Innleggav Uluen » man 04.01.2010 20:23

Om det kun er til lydbøker vil jeg vel si at komfort er viktigere enn lydkvalitet?

Jeg har bare Apple In-Ear propper og liker de veldig godt. Veldig fin lyd, bærekomfort, pluss for handsfree/kontroller til iPhone, litt mye støy fra kabel, koster ca. 700,- fra apple.no etter det jeg husker.

Tror du kan slippe mye billigere unna, ta deg en tur til nærmeste stereosjappe og prøv hva som passer i dine ører er min anbefaling. Sjekk støy fra kabel som nevnt over (det kan bråke mye i ørene når du kommer borti kabelen).
 

Re: Headset / Ørepropper for lydbøker

Innleggav Buligwyf » man 04.01.2010 21:32

Takk for tipset. Har ikke brukt hodetelefoner på mange år. Er "noise cancellation" noe å se etter til det bruk jeg skal ha de til?

Brukerens avatar
medlem i 217 måneder
 

Re: Headset / Ørepropper for lydbøker

Innleggav Uluen » man 04.01.2010 21:59

Det er ikke noe jeg hadde brydd meg med, om du finner propper som sitter skikkelig så isolerer de godt.
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]