Finnes denne "drømme" audio spilleren ?

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Finnes denne "drømme" audio spilleren ?

Innleggav djhiggins » fre 11.06.2010 14:39

Det jeg ønsker meg er en liten applicasjon (audio spiller) som jeg kan droppe ned på for eksempel 3dje tracket i en folder med masse musikk, spilleren fortsetter å spille videre i listen til den kommer tilslutten av folderen. spilleren kan når som helst "røskes" rett opp og plasseres på et annet track. altså en slags quickview som ikke forsvinner når man begynner med andre ting.

har 200 gig med musikk på extern, begynner å bli lei av å "flytte" mapper til vlc og å bruke
i-tunes. hvet jo at det fungerer med at man på de fleste audio spillere kan man bare droppe audio filer på, så spiller den. Jeg er ute etter en som gjør det andre veien.

hoved grunnen er å spare tid ved å unngå å flytte selve audio fila til applikasjoner, og slette de (vlc) når jeg har hørt på de.

Noen som hvet om en slik spiller, eller må jeg lage den selv....tips om fremgangsmåte er da essensielt (program som bør brukes, tutorials, har aldri lagd en applicasjon til osx, men er sikker på at jeg kan fikse det med litt guidance)

mvh
VanHiggins

http://www.vanhiggins.com
medlem i 197 måneder
 

Re: Finnes denne "drømme" audio spilleren ?

Innleggav ltjenset » ons 16.06.2010 20:05

Vox:
http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/32403

Vet ikke om man kan droppe spilleren på fila, men man kan ihvertfall sette den som default avspiller av f.eks mp3-filer og åpne f.eks spor nummer tre. Da vil den fortsette å spille resten av mappa.
Klikker du på en ny fil i en annen mappe, evt høyreklikker og åpne med vil den spille av den låta og resten av den mappa.
medlem i 190 måneder
 

Re: Finnes denne "drømme" audio spilleren ?

Innleggav djhiggins » man 21.06.2010 3:31

takker så mye , denne spilleren gjør akuratt det jeg ønsker :-)
medlem i 197 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]