Replay Music-lignende program for mac?

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Replay Music-lignende program for mac?

Innleggav kthrane » ons 25.08.2010 18:31

Hei,

Jeg gikk i forrige uke over fra windowssiden av verden til eplesiden av verden. Når jeg var windowsbruker brukte jeg ofte programmet Replay Music som kort fortalt kan ta opp det jeg spiller av på pcen. Fordelen med dette programmet i forhold til mange andre er at hvs jeg tar opp en sang fra for eksempel P4 nettradio vil sangen automatisk bli gjenkjent, tagget og plassert i iTunes. Jeg kan med andre ord starte Replay Music og sette på en spilleliste i Spotify for så gå å legge meg. Morgenen etter vil jeg da ha alle sangene på separate klipp liggende ferdig tagget i iTunes.
Jeg har lett og lett, men klarer ikke å finne et program som er like bra som Replay Music. Jeg finner enkelte programmer, men disse må jeg starte og stoppe manuelt for så å tagge filen og legge den i iTunes. Så mitt spørsmål er rett og slett om noen vet om et slikt program for mac? Jeg er mer enn villig til å betale for programmet så lenge det ikke koster en liten formue ;)
medlem i 172 måneder
 

Re: Replay Music-lignende program for mac?

Innleggav ltjenset » fre 27.08.2010 16:45

Hei. Ikke for å være streng eller noe, men det du spør etter er nok på kanten, for ikke å si over kanten av loven.
Jobber selv i musikkbransjen og tjener lite nok penger på spotify som det er, dessverre.
Å gjøre opptak fra spotify og andre streamingtjenester er for det første ulovlig, og for det andre fører det til at ingen vil reklamere der. Til slutt vil tjenesten opphøre. Det er ingen tjent med.
Betal 99 kr i måneden du, så kan du spille av listene dine offline også :)

Ta også en liten titt her:
http://mac1.no/regler#paragraf-11

Og lykke til videre i Epleverdenen :-)
medlem i 190 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]