Problemer med lyd i Garageband!

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Problemer med lyd i Garageband!

Innleggav LitiKjersti » lør 21.05.2011 0:31

Nå er jeg greit lei av alle problemene med maskina! Men skal prøve å oppføre meg her i allefall.

Jeg har et opptak fra iphone som jeg vil dele opp i mindre deler. Dette funker flotters i Garageband, fram til denne meldingen kommer opp:
Dette prosjektet har for mange Virkelig instrument-spor til å kunne spilles i sanntid.
Du kan forbedre ytelsen ved hjelp av tipsene du finner på siden «Optimalisere ytelsen i GarageBand» i GarageBand-hjelp.

Jeg har ingen andre programmer oppe å går, har 4GB ram på maskina.
Etter denne meldingen høres et lite "smell" i høyttalerne og lyden funker ikke. Dvs, ingenting av lyd funker. Det virker nesten som om høyttalerne bare har slått seg av, og jeg får de ikke på igjen uten å omstarte.

Er det noe jeg gjør galt, noe jeg må endre eller må jeg bare leve med å restarte maskina hvert 10. minutt?
medlem i 170 måneder
 

Re: Problemer med lyd i Garageband!

Innleggav DeeWox » lør 21.05.2011 0:38

Kor mange deler er du deler klippet opp i? Dvs. kor mange lydspor er det du har som skal spelast av?
medlem i 190 måneder
 

Re: Problemer med lyd i Garageband!

Innleggav LitiKjersti » lør 21.05.2011 1:24

Jeg klipper ut en sang, importerer den til iTunes for så å starte et nytt prosjekt der jeg laster opp fila på nytt. Problemet oppstår når jeg trykker på tidslinjen for mange ganger for å finne fram til punktet jeg skal dele klippet.
medlem i 170 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]