hvordan fungerer nye itunes og icloud?

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

hvordan fungerer nye itunes og icloud?

Innleggav hammond » tir 07.06.2011 19:10

ja, nå har jeg lastet ned itunes.

hvordan fungerer dette nå da? ser ikke noe nytt jeg?

hvordan aktiverer jeg icloud?
skal jeg melde meg inn i mobile me for og aktivere den?

hvordan synker jeg musikken via icloud?
medlem i 176 måneder
 

Re: hvordan fungerer nye itunes og icloud?

Innleggav trooooond » tir 07.06.2011 21:00

Du har ikke vurdert å lese litt på artiklene som ble lagt ut på ipod1.no og mac1.no i etterkant av keynote'n som var igår? Du finner svar på alt du spør om der. ;)

Men for å svare deg likevel, da:

Det eneste nye i iTunes 10.3 her til lands er foreløpig tilgang til bøker (iBookstore), samt at du kan få oversikt og laste ned alle dine tidligere kjøpte applikasjoner (App Store) og bøker (iBook Store).

Ingenting er nytt i forhold til musikk ennå. Pr idag er det kun de med amerikansk iTunes-konto som kan få oversikt over og laste ned alle tidligere kjøpte sanger. iTunes 10.3 er kun i Beta-versjon, som forhåpentligvis betyr at vi i resten av verden får være med på moroa når iTunes in the Cloud gjøres tilgjengelig. Men se ikke bort fra at iCloud og musikk ikke kommer med det første; det spekuleres i om avtalene Apple har inngått med plateselskapene kun omhandler USA. Hvis det er tilfelle, kan det gå laaaang tid før noe skjer her til lands... =-O

iCloud kommer ikke ordentlig igang før iOS 5 slippes en gang i høst. iCloud trenger ingen aktivering, det eneste du behøver er en Apple- eller / iTunes-ID. MobileMe er ikke lenger mulig å melde seg inn i.

Kort oppsummert: Ingenting nytt har skjedd. For å synke musikken din frem til iOS 5 slippes i høst, må du dessverre gjøre det på gamlemåten. ;)

Anbefaler deg forøvrig å lese resten på http://www.apple.com/icloud/features/ hvis du vil ha mer informasjon om iCloud. :-)

Brukerens avatar
medlem i 191 måneder
 

Re: hvordan fungerer nye itunes og icloud?

Innleggav hammond » tir 07.06.2011 21:10

Tusen takk. Det var svært opplysende.
medlem i 176 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]