Vaske iTunes i påvente av Lion

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Vaske iTunes i påvente av Lion

Innleggav iPanda » ons 08.06.2011 22:36

Nå som det snart er klart for Lion og iCloud er det sikkert flere med meg som sitter på ganske store iTunes bibliotek som kanskje trenger litt oppgradering når det gjelder ID3 koder, noen har kanskje litt skrivefeil, feil eller manglende årstall osv. Finnes det noen bra programmer for å gjøre dette automagisk? Søkte litt rundt og fant programmet Rinse men finner lite tilbakemeldinger på hvor bra det faktisk er.

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Vaske iTunes i påvente av Lion

Innleggav haack16 » ons 08.06.2011 22:50

TuneUp funker perfekt, ikke gratis men den er vært alle panga!!
medlem i 161 måneder
 

Re: Vaske iTunes i påvente av Lion

Innleggav iPanda » ons 08.06.2011 22:59

Takk for tipset. Og den gjøre ikke noe for å sabotere iTunes biblioteket ditt? Får en del kritikk for at den gjøre mye feil på enkelte sider.

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Vaske iTunes i påvente av Lion

Innleggav haack16 » ons 08.06.2011 23:15

Det har ikke opplevd;) Jeg synes du burde kjøre på;)
medlem i 161 måneder
 

Re: Vaske iTunes i påvente av Lion

Innleggav aminde » ons 08.06.2011 23:16

TuneUp er på lang vei det beste jeg har vært borti av ID3 rette programmer. Koster noen kroner, men du finner lett en 20% rabatt om du bruker google.

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: Vaske iTunes i påvente av Lion

Innleggav iPanda » ons 08.06.2011 23:21

Da går jeg for TuneUp, takk for tipset. Tjeneste var akkurat nå nede men det kan ha noe å gjøre med at jeg er på en flyterigg med satelittlink :)

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Vaske iTunes i påvente av Lion

Innleggav thomasbrucedyrud » tor 09.06.2011 1:09

kan anbefale "SongGenie"

http://www.equinux.com/us/products/songgenie/index.html

prøvd tuneup men syns songgenie var endel bedre :)
medlem i 239 måneder
 

Re: Vaske iTunes i påvente av Lion

Innleggav iPanda » tor 23.06.2011 9:06

Har prøvd SongGenie et par dager nå og må si jeg ikke er særlig imponert. Har mange sanger som kun mangler nummerering og årstall etc. men hvor tittel og album stemmer. Likevel er det som regel en eller to sanger per album som SongGenie ikke klarer. Og synes det er idiotisk at den foreslår andre album som har de samme sangene når jeg allerede har korrekt albumtittel inne. Får se om jeg orker lide meg gjennom hele samlingen på 15000+ sanger eller om jeg må prøve meg på Tuneup i stedet.

Brukerens avatar
medlem i 242 måneder
 

Re: Vaske iTunes i påvente av Lion

Innleggav thomasbrucedyrud » tir 19.07.2011 12:50

fant denne tilfeldig. så veldig bra ut...

http://thelittleappfactory.com/tagalicious/
medlem i 239 måneder
 

Re: Vaske iTunes i påvente av Lion

Innleggav aminde » søn 21.08.2011 19:14

Vet man finner det lett ved å søke på Google, men får stadig tilbud på TuneUp, om noen skulle være interesserte. (Som regel 25%)

Veldig fornøyd med programmet, og av alle de jeg har prøvd, det som garantert fungerer best.

Share the love!
School days behind you? TuneUp makes a great gift for all the students in your life! Their music collection will be fresh and clean, but we can't say the same about their dorm situation.

25% off discount is good for everything in our store, even our a la carte products.
Learn more about our products »

Enter promo code BACKTOSCHOOL at checkout
Offer expires September 5, 2011

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]