LOGIC 9+Lion

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

LOGIC 9+Lion

Innleggav kjeinge » søn 31.07.2011 8:31

Hei

Bare lurte på om noen her ine hadde noen erfaring med Lion og Logic 9. Funker de to sammen?
medlem i 155 måneder
 

Re: LOGIC 9+Lion

Innleggav Thomas74 » søn 31.07.2011 9:11

Jeg har ikke hatt noe problemer, bortsett fra at mitt Apogee Duet lydkort ikke funker - men det visste jeg jo, så jeg får bruke ONE en periode i stedet. Apogee har sagt at det kommer oppdatering til Duet i løpet av august.

Logic funker helt utmerket både på den mbp'en og iMacen, har ikke notert meg noe som ikke er som det skal - men det skal sies at jeg ikke har brukt det like mye de siste to ukene som jeg pleier (av naturlige årsaker).

Brukerens avatar
medlem i 187 måneder
 

Re: LOGIC 9+Lion

Innleggav larsfugl » tor 08.09.2011 14:18

Hei.

Jeg får ikke mitt LOGIC Express 9 til å kjøre under Lion. Får beskjed at disse ikke er kompatible.

Lars :-)
medlem i 151 måneder
 

Re: LOGIC 9+Lion

Innleggav PerHapsNOR » tor 08.09.2011 16:20

Hei!

Jeg var raskt ute med å installere Lion, og fikk noe trøbbel med studiomaskinen. Logic 9 fungerte ikke til å begynne med, men det fungerte da jeg startet Logic i 64 bit modus. Jeg måtte også patche alle tredjeparts plugins, og på det tidspunktet hadde funka ikke UAD-1 kortet i det hele tatt. Det skal ha kommet en patch for det nå, med UAD 6.0.. Plugins jeg bruker er som følger : East West Pianos, Melodyne Editor, Waves Musicians pack, NI Guitar Rig 3.0, og disse fungerte etter patching. Jeg endte opp med å reinstallere fra snow leopard dvden min, og gjenopprettet fra Time Machine. Har ikke installert Lion siden, spørs om jeg kommer til å gjøre det på en stund, så ikke helt fordelen med det på en studiomaskin.
medlem i 151 måneder
 

Re: LOGIC 9+Lion

Innleggav Kelvin » tor 08.09.2011 17:24

larsfugl skrev:Hei.

Jeg får ikke mitt LOGIC Express 9 til å kjøre under Lion. Får beskjed at disse ikke er kompatible.

Lars :-)


Logic Express ble kompatibel med Lion i versjon 9.1.4. Siste versjon er 9.1.5 og finnes her: http://support.apple.com/kb/dl1015

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron