Ekstern filmmappe i iTunes

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Ekstern filmmappe i iTunes

Innleggav gamenius » ons 21.09.2011 20:27

Har byttet maskin hjemme og sitter nå med en Mac mini. På min gamle maskin hadde jeg musikken, bilder og film på en ekstern disk. Nå når jeg kobler opp denne disken på den nye maskinen har det gått greit når det gjelder musikk. Har i iTunes valgt at iTunes Media-mappen ligger på denne disken. Da var det en smal sak å få iTunes opp å gå igjen, med min gamle musikk.

Problemet er at jeg har masse film, som før var synlig i iTunes, og kunne spilles via iTunes. Men disse lå da, som nå i en egen mappa på den eksterne disken. iTunes finner ikke filmene. Hva gjør jeg for å få filmene inn i iTunes igjen og dette uten at jeg sitter med doble kopier.

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: Ekstern filmmappe i iTunes

Innleggav Fluffy » tor 22.09.2011 16:04

Hvis jeg forstod dette riktig så ligger ikke filmene på iTunes nå. Dermed er det jo bare å dra de over fra der de ligger til iTunes, og problemet forsvinner.

Hvis de derimot ligger der, men iTunes ikke finner de fra sin nye plassering så er det kanskje lettere å slette de først fra iTunes også legge de til. Alternativet er å klikke hver enkelt også finne korrekt fil når programmet spør om det
medlem i 207 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]