beste program for techno/dubstep

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

beste program for techno/dubstep

Innleggav macuff » fre 21.10.2011 21:31

noen som vet om gode programer for å lage techno eller dubstep? har sett på noen, men ikke funnet så mange bra :/


macuff
medlem i 169 måneder
 

Re: beste program for techno/dubstep

Innleggav magnus778 » lør 22.10.2011 0:01

Kan ikke si jeg har mye erfaring med musikk laging, men som mac bruker vil jeg anbefale Logic Studio :-)
medlem i 156 måneder
 

Re: beste program for techno/dubstep

Innleggav macuff » lør 22.10.2011 10:13

har sett mye på det, men det er så dyrt : /
medlem i 169 måneder
 

Re: beste program for techno/dubstep

Innleggav djxfade » lør 22.10.2011 12:06

FL Studio vil jeg påstå er suverent, og utrolig lett å sette seg inn i. Desverre er dette foreløbig Windows only, men kommer en offisiell Mac versjon i slutten av året/tidlig neste år. :)

Brukerens avatar
medlem i 190 måneder
 

Re: beste program for techno/dubstep

Innleggav magnus778 » lør 22.10.2011 12:49

§1.1 Ulovlig kopiert materiale (piratkopier) er ikke tillatt

Utveksling av, eller forspørsler om utvekslig av, ulovlig kopiert materiale (piratkopier), herunder kopier av rettighetsbeskyttet programvare og musikk, er ikke tillatt. Utveksling av, eller forespørsler om utveksling av, serienummre eller programvare som fremmer urettmessig tilgang til programvare (cracks) er ikke tillatt. Det er ikke tillatt å lenke til sider som formidler eller inneholder piratkopier. Publisering av informasjon fra andre medier, utover allmennt akseptert sitering, er ikke tillatt uten at det foreligger tillatelse fra vedkommende medie.

i1 godtar diskusjoner rundt programvareteknologier som BitTorrent, så lenge denne diskusjonen ikke omhandler utveksling av piratkopiert materiale. BitTorrent brukes i dag til en rekke lovlige formål, som f.eks. distribusjon av en rekke open source distribusjoner.
Sist endret av MSg den lør 22.10.2011 14:33, endret 1 gang
Grunn: Endret for brudd på §1.1: Ulovlig kopiert materiale (piratkopier) er ikke tillatt
medlem i 156 måneder
 

Re: beste program for techno/dubstep

Innleggav artikallj » lør 22.10.2011 13:04

Ableton kan kanskje være noe å se på?
medlem i 153 måneder
 

Re: beste program for techno/dubstep

Innleggav macuff » søn 23.10.2011 17:37

takk, har brukt det litt, men det er SYYYkt komplisert :/
medlem i 169 måneder
 

Re: beste program for techno/dubstep

Innleggav mbu » søn 23.10.2011 18:40

De fleste DAW-ene som finnes kan brukes til alle sjangere, inkludert dubstep. Logic koster noen tusenlapper ja, men det finnes en enklere versjon som heter Express som er rimelig og du kan senere oppgradere til fullversjonen med rabatt.

Et annet rimelig alternativ er Reaper.

http://www.reaper.fm/

Brukerens avatar
medlem i 169 måneder
 

Re: beste program for techno/dubstep

Innleggav KriSkj » søn 23.10.2011 20:15

Jeg bruker FL studio. Du burde også skaffe deg Massive dersom du vil lage dubstep, men du skriver at Ableton er quote "SYYYkt komplisert" og FL Studio er ikke noe mindre komplisert, så det må du nesten bare leve og bruke måneder på YouTube for å lære deg hvis du virkelig ønsker det...

Brukerens avatar
medlem i 210 måneder
 

Re: beste program for techno/dubstep

Innleggav macuff » fre 28.10.2011 23:51

takk for alle svar :D

macuff
medlem i 169 måneder
 

Re: beste program for techno/dubstep

Innleggav budbringeren » lør 29.10.2011 0:06

Hei. Må svare jeg også ettersom jeg jobber med slikt.

Ableton er absolutt ikke å forakte til det bruk. Intuitivt, kreativt og enkelt! Reason også.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron