Trøbbel med iPhone, Airplay, Remote og Airport Express

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Trøbbel med iPhone, Airplay, Remote og Airport Express

Innleggav Jan Kristian » ons 16.11.2011 21:20

Jeg er sliten og lei av å feilsøke, kanksje noen av dere kan hjelpe? Mitt første problem var at jeg fikk nytt nett hos de jeg leier hos, dermed måtte jeg endre innstillinger på mine 2 Airport Express. Jeg vet ikke hvorfor, men det gikk noen timer før problemet endelig løste seg, nå er det hvertfall grønt lys på disse. Likevel er spørsmål nr 1: Begge EA lyser grønt og er koblet til nett, men etter at jeg ble ferdig med innstallering/konfigurering så finner jeg dem ikke i Airport-verktøy. Hvorfor? Neste problem er at jeg ikke får stilt inn Airplay og da er store deler av grunnen til at jeg har 2 AE borte.. Hva gjør jeg nå?

Neste problem er at jeg nå ikke klarer å sette opp Remote på iPhone 3GS sammen med iTunes. Dette har funket fint de siste månedene, men plutselig funker heller ikke dette. Både iPhone, itunes, remote og iMac har siste oppdateringer og funker fint bortsett fra disse problemene.

Har noen hatt samme problemene eller har dere en løsning for meg? Jeg er utslitt av å lete etter feil og instillinger som jeg egentlig ikke har peiling på.. :(
medlem i 189 måneder
 

Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron