AirPlay "hakker"/"bufrer"

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

AirPlay "hakker"/"bufrer"

Innleggav buestad » man 04.06.2012 21:46

Jeg har problemer med at AirPlay til en AirPort Express får små opphold i streamen ca hvert 10-15 sekund i 2 sekunder. Dette gjelder både ved bruk av Spotify via Airfoil og "direkte" med iTunes. Problemet forsvinner om jeg restarter macbooken. Virker som at problemt kommer tilbake om jeg har smekket igjen lokket eller om kona har vært logget på med sin bruker.

Dette problemet oppsto etter at jeg oppgraderte til Lion (clean)

Noen som har noen ideer?

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 

Re: AirPlay "hakker"/"bufrer"

Innleggav Stereo Mac » man 04.06.2012 21:53

Skal ikke være sånn. jeg har apple TV. Receiver med intigrert airplay + en express og opplever ikke dette. Så da er det noe galt med nettverk, express eller mac vil jeg tro.

Brukerens avatar
medlem i 155 måneder
 

Re: AirPlay "hakker"/"bufrer"

Innleggav Tobben85 » man 04.06.2012 23:03

Jeg har også fått samme problem nå i det siste, etter å ha brukt samme airport express i flere år. Oppgraderte derfor til Apple tv, men problemet vedvarer. Har forsøkt å endre kanal på nettverket, det hjelp noe, men fortsatt noe hakking...
medlem i 210 måneder
 

Re: AirPlay "hakker"/"bufrer"

Innleggav buestad » man 11.06.2012 13:50

Jeg har funnet ut at det slutter om jeg logger av kona... Tror iTunes'en hennes sriver å maser på AirPorten uten at den har fått beskjed om det...

Brukerens avatar
medlem i 221 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron