Garageband feilkode 28773, hjelp ?!

Diskuter lyd-programvare. Ikke iTunes, det skal diskuteres i iPod/iTunes kategoriene lengre ned.

Garageband feilkode 28773, hjelp ?!

Innleggav finnern96 » man 25.02.2013 18:31

Hei
Jeg har et problem på min mac!
Etter jeg innstallerte et program kallt "hear" ble lyden blokkert på garageband.
Det står "feilkoden 28773 ble returnert av audiodriveren" når jeg går inn på garageband, er det noen som har forslag til hva jeg kan gjøre ? lyden virker helt fint på maskinen ellers.
Prøvde å slette "hear", vet ikke om jeg sletta selve programvaren eller bare snarveien, eventuellt hvordan sletter jeg selve programfilen ? Er ganske ny på mac å vet ikke helt hvordan jeg kan slette et program helt vekk fra maskinen. Eller må jeg endre noe under lydinstillinger som henger igjenn fra "hear"?
Takk for svar.
medlem i 133 måneder
 

Re: Garageband feilkode 28773, hjelp ?!

Innleggav budbringeren » man 25.02.2013 21:51

Hei,

Jeg bruker App Zap, koster vel 14 eller noe og fungerer svært bra. Drar programmet over i dets vindu og fjerner alt. Hvis du ikke finner programfilen, kanskje innstalere samme på nytt hvorpå bruke et program som App Zap, og muligens det vil gjøre susen. Andre har også problemer med dette, og en fant løsningen på denne måten:


1- Download Mac Pilot (or any app which allows you to manage the "Login Items")

2- Under "Tools" tab, go to "Login Items",

3- Uncheck both boxes (hide / on) for Hear Daemon.app

4- Go to Library / Application Support (*)

5- Delete the folder named "Hear"

6 - And restart.

Håper du ikke innstalerte Hear for å forbedre lyden i garageband, men for å forbedre lyd i programmer som f,eks iTunes.

Håper det ordner seg!

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Re: Garageband feilkode 28773, hjelp ?!

Innleggav Voodoosurf » man 25.02.2013 22:27

Ellers har du jo APPCLEANER som er gratis og veldig effektiv - finner skjulte pref filer som ikke alltid blir borte når man bare av installerer ved å slenge programmet i søppelbøtta.

Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 


Returner til Lyd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]