Back to school 2015.

Diskusjon rundt bestilling og kjøp av Mac og annet datautstyr

Back to school 2015.

Innleggav weben » man 03.08.2015 21:39

Er vel egentlig nytteløst å spørre, da jeg tviler på at noen her har informasjonen jeg er ute etter, den er nok fortsatt innad i Apple. Spør likevel, skal kjøpe meg mac (MacBook pro Retina) til studier. Studiestart er 10. August igjen har for øyeblikket ikke noen brukbar laptop. Skal jeg rekke å få Macen til studiestart må jeg altså bestille den fra Apple i dag eller i morgen. Apple har jo pleid å ha et Back To School tilbud på høsten, det er lansert i Apple store USA (gratis Beats headset) og kommer på den amerikanske nettbutikken 6. August. Disse Back to school tilbudene har jo pleid å være her i Norge også, mitt spørsmål er derfor om jeg bør kjøpe nå og ha Macen til studiestart, eller vente å se til etter 6. August for å se om de lanserer det på likt også i Norge, hadde jo vært hyggelig med et gratis headset når jeg uanset skal kjøpe mac i disse tider. Så vidt jeg vet er ikke Back to school programmet lansert utenfor USA og Canada enda, men kan jo tenkes set går worldwide samtidig som det går på nett. Regner ikke med at noen sitter på noe inside information, men tenkte å høre hva dere synes om saken. :)
medlem i 137 måneder
 

Re: Back to school 2015.

Innleggav Morse » man 03.08.2015 21:51

Uansett hva du kjøper, har du åpen returrett innenfor en viss tid. En venn av meg fikk nettopp en fortreffelig deal ved å kjøpe en demomodell på Elkjøp – bare pass på å unngå "tilleggsforsikringen" som Elkjøp sine selgere som regel prøver å prakke på deg.

Husk også å få med deg en ekstern backup-disk, hvis du ikke er dreven innen skylagring!

Og HUSK reglene for retur - du skal ha behandlet maskinen din PENT, og det er en absolutt fordel å ta vare på all emballasje ved evt. behov for/ønske om retur.

Lykke til, og del gjerne dine erfaringer med oss andre!

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Back to school 2015.

Innleggav svar » tir 04.08.2015 8:59

Morse skrev:Uansett hva du kjøper, har du åpen returrett innenfor en viss tid.

Langt i fra, ikke alle butikker som har noen returrett.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 219 måneder
 

Re: Back to school 2015.

Innleggav tiddylicious » tir 04.08.2015 9:55

Til info, du får 8-10% på Apple produkter via studenttorget.no

Brukerens avatar
medlem i 166 måneder
 

Re: Back to school 2015.

Innleggav weben » tir 04.08.2015 23:30

Takk for alle svar! Er klar over rabatten via studenttorget og har tenkt å bruke den. Så at Back To School kampanjen lanseres i tyskland 6. August så krysser fingrene for at den kommer hit også. :) så får vi se, mac blir det uansett. :)
medlem i 137 måneder
 


Returner til Bestilling / Kjøpsråd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron