Apple Store viser annen info enn mailen

Diskusjon rundt bestilling og kjøp av Mac og annet datautstyr

Apple Store viser annen info enn mailen

Innleggav Florencia » tor 22.10.2015 17:56

Jeg har nettopp bestilt meg en ny 21.5-tommers iMac. Gleder meg veldig til å få den :-) Har fått mail fra Apple om hva som er bestilt, og alt ser greit ut.

... bortsett fra at når jeg går inn på bestillingen på Apple Store, står det at jeg skal få kinesisk tastatur og tilbehørssett, selv om jeg har bestilt norsk, og det står norsk i mailen jeg har fått.

På Apple Store står det derimot Country Kit: ZH (som vel er kinesisk, tror jeg!), samt at det står at jeg skal få kinesisk kablet tastatur (skal egentlig ha det nye oppladbare tastaturet).

Har snakket med support, som sier at jeg har bestilt de tingene jeg har bestilt. De kunne imidlertid ikke forklare de kinesiske greiene som sto på Apple Store når jeg logger inn og sjekker bestillingen. Selv om de SIER at alt er som det skal være, liker jeg ikke synet av at det ikke stemmer der inne.

Noen flere som har hatt lignende problemer? Fikk dere i så fall det dere opprinnelig hadde bestilt?
medlem i 138 måneder
 

Re: Apple Store viser annen info enn mailen

Innleggav Pure Norwegian » fre 23.10.2015 18:37

Hei Florencia,

Jeg googlet meg inn hit, da jeg søkte på det samme...
Har bestilt ny 27" som ble sendt i dag.
Står jeg får magic Trackpad-Z og Country Kit -ZH

Så er nok en kode og ikke en forkortelse for landet.... :-)
(har bestilt norsk tastatur)

Steinar
medlem i 101 måneder
 

Re: Apple Store viser annen info enn mailen

Innleggav Morse » fre 23.10.2015 19:05

Min nabo lurte på det samme, men hennes sending ankom i dag, og alt var norsk through and through mht. tastatur og tråkkepadde... :-)

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Apple Store viser annen info enn mailen

Innleggav Florencia » man 09.11.2015 16:36

Først og fremst: Takk for svar. Jeg ble en del roligere etter at jeg så at dette tydeligvis var normalt.

Ellers har jeg nå fått den nye iMac'en min, og alt var i orden i forhold til det jeg hadde besilt.

Håper det gikk greit for deg også, Steinar?
medlem i 138 måneder
 


Returner til Bestilling / Kjøpsråd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]