Apple 27" Thunderboltskjermer på nye MBP 15 ?

Diskusjon rundt bestilling og kjøp av Mac og annet datautstyr

Apple 27" Thunderboltskjermer på nye MBP 15 ?

Innleggav hcg » tor 27.07.2017 17:59

Hei

er det noen her som vet hvordan jeg kan få brukt mine 2 Apple 27" thunderbolt skjermer på den nyeste MBP 15?, Jeg ønsker å oppgradere min eksisterende MBP 15 Retina fra 2015 til den nyeste utgaven.I dag har jeg begge mine skjermer koblet til via en Thunderbolt kabel ut fra maskinen og videre fra første skjerm til neste skjerm med Thunderbolt kabel, Altså bruker jeg kun en port på selve maskinen.

Jeg har nå vært i applebutikk for høre om det går på den nyeste maskinen men ingen visste , fikk flere forskjellige svar, Har også sittet i tlf med Applesupport i over 40 min uten at hverken salgsavdelingen eller teknisk kunne svare på dette!! noe som jeg synes er helt ufattelig at de ikke klarer svare på, men sier vel mye om Apple om dagen dessverre. Etter lest flere steder på nett så virker det som jeg trenger en adapter fra Thunderbolt 3 til TB 2 noe som er helt greit men jeg finner ikke noe som sier om kan bruke flere Thunderbolt på denne adapteren eller om må ha en adapter til hver skjerm?.SKulle det være sånn at man trenger adapter til hver skjerm så blir det Billigsalg av masse Appleutsyr her, da gir jeg opp hele Apple:)

Hadde vært fantastisk hvis noen her har prøvd ut dette så jeg slipper kjøpe en ny maskin til 36.000 for finne det ut å kansje må bytte ut skjermene som er 1 år gamle.

På forhånd takk for hjelpen


Kom gjerne med deres erfaringer med denne nye modellen hvis dere har hatt den "gamle" 2015 modellen før.
medlem i 188 måneder
 

Re: Apple 27" Thunderboltskjermer på nye MBP 15 ?

Innleggav Valotunk » tor 27.07.2017 19:27

Dette kommer da ganske tydelig frem på Apple sine support sider:

"MacBook Pro (15-tommers, 2016) og nyere støtter opptil fire Thunderbolt-skjermer med Thunderbolt 3 (USB-C)-til-Thunderbolt 2-adaptere eller kobling i kjede."

Klippet fra:

https://support.apple.com/no-no/HT204154
medlem i 198 måneder
 


Returner til Bestilling / Kjøpsråd



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]