Hva savnes i iTunes. Snart versjon 5 ????

Diskuter alt som har med Apples iPod å gjøre

Hva savnes i iTunes. Snart versjon 5 ????

Innleggav tomen » ons 26.01.2005 22:33

Har nå brukt iTunes ganske flittig og ser helt klart noen "mangler" og bugs.
Hva mener dere andre brukere??

Den viktigste manglen slik jeg ser det er en "on the fly" spilleliste som opprettes automatisk når man velger fra biblioteket. Savner Musicmatch for Mac.

Også en skikkelig løsning med deling mellom alle brukerne savnes selv om det finnes dårlige bakveier rundt problemet.

Hva savner dere??

iLife 5 med iTunes 4. høres ut som noen er forsinket litt i sitt arbeid
medlem i 236 måneder
 

Innleggav andemann » ons 26.01.2005 22:34

Vil ha iTunes server som lar hele husholdningen bruke et bibliotek..
Kommer ikkje det til 5eren så skal eg mekke den sjølve.


Andreas

Brukerens avatar
medlem i 245 måneder
 

Innleggav tomen » ons 26.01.2005 22:40

andemann skrev:Vil ha iTunes server som lar hele husholdningen bruke et bibliotek..
Kommer ikkje det til 5eren så skal eg mekke den sjølve.


Andreas


ENIG!!!
medlem i 236 måneder
 

Innleggav Giltvedt » ons 26.01.2005 22:42

Riktignok en kjempefordel for Mac mini når Steve & co ser at salget
av Mac mini skyter ufattelig høyt.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 

Innleggav netromac » ons 26.01.2005 22:53

MusicMatch???? Huff og huff. Riktignok et av de bedre PC MP3 spillere, men allikevel. Kan vel neppe konkurrere med iTunes.

Ønsker meg et program som kan tilpasses mer til akkurat mitt bruk, men innser at dette er å håpe på litt mye.

Ellers ønsker jeg meg et program som drar litt mindre ressurser.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav releazme » ons 26.01.2005 22:54

det jeg ønsker meg mest i itunes (og på ioden min) er bedre lyd!!!
medlem i 233 måneder
 

Re: Hva savnes i iTunes. Snart versjon 5 ????

Innleggav smacmac » ons 26.01.2005 23:00

tomen skrev:Den viktigste manglen slik jeg ser det er en "on the fly" spilleliste som opprettes automatisk når man velger fra biblioteket. Savner Musicmatch for Mac.

Også en skikkelig løsning med deling mellom alle brukerne savnes selv om det finnes dårlige bakveier rundt problemet.

iLife 5 med iTunes 4. høres ut som noen er forsinket litt i sitt arbeid


1. On the fly? Hva mener du? Paty Shuffle? Eller noe annet?

2. Deling mellom brukere? Er den muligheteten dårlig? Mener du at alle burde få ha de samme spillelistene? Jeg vet ikke, men den glimrende muligheten som finnes i dag har familien min brukt siden Sound Jam eller hva det het, og ja det var før iTunes 1.

3. iLife 5. Det er ikke det det heter. iLife 05 (2005). Det blir som å kalle Windows Server 2003 for Windows Server 3. Og det blir feil. Og iTunes har nå blitt oppdatert i løpet av året og jeg tror aldri Apple har ment å komme med noen oppdatering av iTunes spesilet til en iLifeoppgradering siden iTunes uansett er gratis.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Re: Hva savnes i iTunes. Snart versjon 5 ????

Innleggav tomen » ons 26.01.2005 23:13

smacmac skrev:1. On the fly? Hva mener du? Paty Shuffle? Eller noe annet?

2. Deling mellom brukere? Er den muligheteten dårlig? Mener du at alle burde få ha de samme spillelistene? Jeg vet ikke, men den glimrende muligheten som finnes i dag har familien min brukt siden Sound Jam eller hva det het, og ja det var før iTunes 1.

3. iLife 5. Det er ikke det det heter. iLife 05 (2005). Det blir som å kalle Windows Server 2003 for Windows Server 3. Og det blir feil. Og iTunes har nå blitt oppdatert i løpet av året og jeg tror aldri Apple har ment å komme med noen oppdatering av iTunes spesilet til en iLifeoppgradering siden iTunes uansett er gratis.


1. En spilleliste som kommer av seg selv når man dobbeltklikker en sang i biblioteket med den markerte sangen først. Deretter er det bare å finne andre sanger i biblioteket og dobbeltklikke inn i listen. Listen tømmes når man avslutter iTunes. Prøv alle andre spillere på markedet så skjønner du hva jeg prater om.

2. Ja elendig. Ja deling av alt!!!!!

3. Sorry men du skjønte hva jeg mente.
medlem i 236 måneder
 

Innleggav smacmac » ons 26.01.2005 23:18

1. Sikkert noe som burde kunne fikses.

2. Jeg er uening, men hvorfor ikke ha muligheten til å velge?

3. ...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav Åge » ons 26.01.2005 23:30

releazme skrev:det jeg ønsker meg mest i itunes (og på ioden min) er bedre lyd!!!


Hva har bedre lyd med itunes å gjøre? Det har noe med høytaler, kvalitet på sang, lydkort og EQ innstillinger..

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav Hobbes » ons 26.01.2005 23:48

Støtte for plugins, evt. innebygd støtte for AB loop, og kanskje pitch/tempo shift. Utrolig greit å ha når man skal øve inn ting. Bruker winamp med plugs til det formålet nå. Ellers burde det vel gå an å få itunes generelt raskere.

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav macrules » tor 27.01.2005 0:02

det jeg ønsker meg mest i itunes (og på ioden min) er bedre lyd!!!


Q-tips :roll:

Brukerens avatar
medlem i 249 måneder
 

Innleggav Slacker » tor 27.01.2005 0:05

Savner å kunne søke i alle feltene innkludert comments feltet osv. Kanskje det kommer med når Tiger og spotlight kommer.
medlem i 245 måneder
 

Innleggav NuSkool » tor 27.01.2005 0:08

Jeg vil veldig gjerne mapper i playlist listen, slik som iPhoto 5 fikk.
Også vil jeg ha album art automatisk lastet inn også når den henter sang titler.
Så vil jeg ha iTMS Norway snart!! Men ellers er jeg veldig fornøyd...

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » tor 27.01.2005 0:08

kunne så avgjort sett fordeler med mulighet for å justere pitch og slikt, ja...

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Neste

Returner til iPod



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]