Nettbutikker med gratis frakt

Usikker på hva du skal ta for din gamle Mac? Her kan du diskutere og få hjelp på hva prisen bør være for din gamle Mac

Re: Nettbutikker med gratis frakt

Innleggav Richaren » søn 14.02.2010 8:32

Trenger enda flere for dere som kan komme på noen
medlem i 209 måneder
 

Re: Nettbutikker med gratis frakt

Innleggav nilsmartin » tir 04.05.2010 9:52

http://www.fantasipriser.com har fri frakt på alle varer. Har selv handlet der og er veldig fornøyd. Varen jeg bestilte ble levert på døren med budbil.
medlem i 167 måneder
 

Re: Nettbutikker med gratis frakt

Innleggav Richaren » tir 04.05.2010 12:21

Så bra. Kom med flere :=)
medlem i 209 måneder
 

Re: Nettbutikker med gratis frakt

Innleggav daydreamer » søn 13.06.2010 19:56

Klokker.no har gratis frakt på ordre over 600 kr (noe som er de fleste klokker vil jeg tro)
medlem i 166 måneder
 

Re: Nettbutikker med gratis frakt

Innleggav Gelle » søn 13.06.2010 20:11

Hva er det egentlig du venter på Richaren, at noen skal foreslå nettsiden din med blekkpatroner? ;)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: Nettbutikker med gratis frakt

Innleggav nesten_nerd » søn 13.06.2010 21:09

Du skriver ikke noe om hva du helst handler på nett.
For meg er det ofte avgjørend om prisen er god, og derfor søker jeg etter hvem som har best pris. Deretter finner jeg ut om nettstedet er et seriøst sted å handle.
Dyre produkter som f.eks. datamaskin eller videokamera handler jeg ikke på nett. Spesielt ikke om nettstedet ikke er norsk.
Frakt eller ikke frakt betyr ikke noe som helst.
Det som betyr noe er totalprisen med eller uten frakt etc.
medlem i 184 måneder
 

Re: Nettbutikker med gratis frakt

Innleggav åttitre » søn 13.06.2010 21:41

La det nå være nesten_nerd. Er det så vanskelig å nevne noen nettbutikker som ikke tar seg betalt for frakt? Må man stille spørsmål ved alt?

Trådstarter ønsker nettbutikker med gratis frakt. Derfor svarer de fleste med å skrive en nettbutikk uten frakt. That's It! Hvorfor må du gjøre det så vanskelig for andre og deg selv ved å henge deg opp i alt?

Jeg forstår at du ønsker mer informasjon, men du avslutter innlegget med en tone som jeg synes du bør holde deg foruten. Du får ingen svar ved å skrive slik!

I denne tråden ønsker vi nettbutikker uten frakt! Har du noen?
Sist endret av BlueWaste den søn 13.06.2010 22:47, endret 1 gang
Grunn: Innlegget er blitt endret.
medlem i 239 måneder
 

Re: Nettbutikker med gratis frakt

Innleggav nesten_nerd » man 14.06.2010 9:04

Det finnes flere 1000 firma som har egen nettbutikk. Noen sender varene kostnadsfritt om du kjøper varer for et høyt nok beløp.
Vil du ha tips om nettbutikker som selger barneklær ? Fortell hva du pleier å handle på nett, og det blir enklere å komme med seriøse tips.
At innlegget ditt åttitre må redigeres av moderator, forteller jo sitt om ditt eget bidrag.
medlem i 184 måneder
 

Re: Nettbutikker med gratis frakt

Innleggav åttitre » man 14.06.2010 9:30

Andre som har noen nettbutikker med gratis frakt?
medlem i 239 måneder
 

Re: Nettbutikker med gratis frakt

Innleggav Gelle » man 14.06.2010 9:52

Hmm, av en eller annen grunn irriterer denne tråden meg, kanskje fordi den fremstår som meningsløs? For en gangs skyld er jeg enig med nesten_nerd :)

Men ok, her er en butikk med gratis frakt om man kjøper for høyt nok beløp; http://www.spesiellebehov.no

Og ikke å forglemme trådstarter sin butikk; http://www.blekkhus.no. Den har gratis frakt uansett beløp man handler for.

Fornøyd nå Richaren? :)

Edit: Ok, nå så jeg motivet med tråden. Det var et skalkeskjul for å få frem sin egen nettbutikk i det første innlegget. Denne gangen greidde du det Richaren, etter at den andre tråden (viewtopic.php?f=336&t=219851) din ble steng etter forsøk på markedsføring av egen butikk. He he, Denne gangen greidde du det. Gratulerer :)

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: Nettbutikker med gratis frakt

Innleggav GEOmac » man 14.06.2010 11:26

Vær obs på at gratis frakt ofte gjelder bare i landet butikken holder til. Jeg skulle kjøpe et Mophie Juice pack batterideksel til min 1. gen iPod Touch. Den var på tilbud til 39$ hos Mophie.com og de reklamerte med gratis frakt. Når jeg kom til kassen måtte jeg allikevel velge shipping og billigste alternativ var 79$? Droppa selvsagt hele handelen. denne frakten ville jo gjort bateriet tre ganger så dyrt...
medlem i 233 måneder
 

Re: Nettbutikker med gratis frakt

Innleggav zandstra » fre 02.07.2010 19:19

denne nettsiden har begynt med en oversikt: http://bedrepris.net/
medlem i 165 måneder
 

Re: Nettbutikker med gratis frakt

Innleggav noilivap » fre 02.07.2010 23:18

Richaren skrev:Dealextreme.com: Dette måå være billigste nettbutikken jeg vet om. Utrolig at de gir gratis
frakt. Men jeg har ofte fått toll. Så hver obs på det.

Man får vell ikke toll om verdien på innholdet er under 200kr, kjøper du mange ting er det bare å sende de i flere sendinger.

Brukerens avatar
medlem i 209 måneder
 

Re: Nettbutikker med gratis frakt

Innleggav EmmernMe » fre 02.07.2010 23:58

Gelle skrev:Hva er det egentlig du venter på Richaren, at noen skal foreslå nettsiden din med blekkpatroner? ;)


Den har han da klart å foreslå selv allerede :)
medlem i 185 måneder
 

Re: Nettbutikker med gratis frakt

Innleggav hendelsesløysa » lør 03.07.2010 6:23

Ja, en svært så meningsløs tråd.

Hva ville du valgt? En nettbutikk med litt dyrere varer men med gratis frakt, eller en nettbutikk med billige varer hvor frakten koster.

Opp med øynene, vri om vindskjermen, ta en åndedrag - totalprisen er det viktigste her uansett.

Og tilbake til topic - det finnes nettsiden som samler på rabattkoder som du kan bruke i butikken, mange av disse går på gratis frakt, så da har vi jo løst det problemet.
medlem i 211 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Prisguide



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]