Britisk JetCarrier?

Usikker på hva du skal ta for din gamle Mac? Her kan du diskutere og få hjelp på hva prisen bør være for din gamle Mac

Britisk JetCarrier?

Innleggav greenie » søn 04.07.2010 23:49

Vet ikke om dette er det rette stedet for å poste dette innlegget, men det får admin eller moderator flytte på om jeg har gjort feil. Jeg har lett rundt på forumet før jeg postet dette innlegget, men jeg fant ingenting som lignet.

Jeg vet at det finnes JetCarrier for bestilling av av ting fra USA, men jeg er interessert i å bestille ting fra England. Er det noen som vet om/har erfaring med en eller flere britiske posttjenester som sender fra England til Norge?

På forhånd takk for alle svar. :-)
medlem i 168 måneder
 


Re: Britisk JetCarrier?

Innleggav ahallan » man 05.07.2010 1:19

Orderlinx er også et alternativ. Vet at enkelte svenske privatpersoner har bestilt iPhone 4 gjennom dette firmaet. Det funket visstnok fint i begynnelsen, men nå har Apple UK begynt å kansellere de ordrene som har sammenheng med Orderlinx' leveranseadresser. Vet ikke hvordan det er med de andre firmaene.
medlem i 190 måneder
 

Re: Britisk JetCarrier?

Innleggav greenie » man 05.07.2010 20:16

Tusen takk for alle svar. Nå skal det handles fra både Apple og andre.
medlem i 168 måneder
 

Re: Britisk JetCarrier?

Innleggav Faceless » lør 26.11.2011 17:10

Jeg har lett etter en britisk jetcarrier selv, og tenkte jeg skulle dele mine erfaringer.
De aktuelle tjenestene pr 2011 ser ut til å være:

forward2me.com
skypax.com
parcelsplease.co.uk
my-uk-mail.co.uk

Borderlinx sender kun til sverige og var ikke aktuell for meg.
My-uk-mail er dyrest på frakt, og du må betale en "medlemskontingent" pr mnd/år.
Jeg valgte forward2me og kommer til å oppdatere posten med min erfaring.

Brukerens avatar
medlem i 173 måneder
 

Re: Britisk JetCarrier?

Innleggav Vegard-K » tor 01.12.2011 1:41

Hvilke Apple produkter er det egentlig som lønner seg å bestille fra UK?
medlem i 161 måneder
 

Re: Britisk JetCarrier?

Innleggav Faceless » søn 04.12.2011 16:44

Tror ikke det er spesielt lønnsomt å bestille noen appleprodukter fra UK, så min intensjon for å poste i denne tråden er mer "generell opplysning". Fant tråden faktisk fra et googlesøk, fordi jeg ønsket å handle fra en britisk nettbutikk.

Brukerens avatar
medlem i 173 måneder
 

Re: Britisk JetCarrier?

Innleggav Kristian H » søn 11.11.2012 15:20

Faceless skrev:Tror ikke det er spesielt lønnsomt å bestille noen appleprodukter fra UK, så min intensjon for å poste i denne tråden er mer "generell opplysning". Fant tråden faktisk fra et googlesøk, fordi jeg ønsket å handle fra en britisk nettbutikk.


Hei!

Lurer på å bruke samme firma. Hvordan gikk det med bestillingen, og hva kom prisen på?
medlem i 181 måneder
 

Re: Britisk JetCarrier?

Innleggav DADDY » man 03.06.2013 20:28

Faceless skrev:Jeg valgte forward2me og kommer til å oppdatere posten med min erfaring.


Hvordan gikk dette?

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 


Returner til Prisguide



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]