Apple TV, 1. gen. 160 GB (2009)

Usikker på hva du skal ta for din gamle Mac? Her kan du diskutere og få hjelp på hva prisen bør være for din gamle Mac

Apple TV, 1. gen. 160 GB (2009)

Innleggav panopaul » lør 14.04.2012 16:35

Noen som har en idė om hva en sånn kan være verdt i dag? Betalte en del for den da jeg kjøpte den ny i slutten av 2009, men de nye svarte små boksene er jo langt rimeligere som nye i dag, selv om de mangler lagringskapasitet. Har i alle fall konkludert med at jeg ikke trenger den lenger og vil selge den, men finner ikke ut hva den er verdt nå.
medlem i 249 måneder
 

Re: Apple TV, 1. gen. 160 GB (2009)

Innleggav sortebill » lør 14.04.2012 22:58

Gir deg en hundrings

Brukerens avatar
medlem i 218 måneder
 

Re: Apple TV, 1. gen. 160 GB (2009)

Innleggav Dj bassmaster » søn 15.04.2012 3:32

Jeg betalte 6 - 700 kr for en brukt... ca 1 år siden vil jeg tro.

Brukerens avatar
medlem i 189 måneder
 

Re: Apple TV, 1. gen. 160 GB (2009)

Innleggav jerry.c.bush » søn 15.04.2012 11:45

Ang hva denne er verdt i kroner og øre så kommer det helt an på hva folk er villig til å betale.
Ang hvor mye den er verdt for deg er det vel ganske innlysende siden du ikke kommer til å bruke den.
Legg den på finn.no og se hva som skjer.

Den er en del begrenset i forhold til dagens Apple TV med tanke på muligheter som feks AirPlay og feks speiling av iPad, iPhone osv.
Dog kan den fungere fint som en mottaker av musikk, filmer og bilder fra iTunes selv uten disse mulighetene. Den har også intern lagring så den kan lagre filer og musikk fra ditt iTunes bibliotek og du trenger dermed ikke ha en maskin på for at man skal ha tilgang til innholdet. Det er en fordel for enkelte.
Den går fortsatt an å jailbreake.

Brukerens avatar
medlem i 156 måneder
 

Re: Apple TV, 1. gen. 160 GB (2009)

Innleggav freddjoh » søn 15.04.2012 12:19

Jeg har aldri hatt en AppleTv, men kunne godt tenke meg å prøve en. Kan jo kjøpe en av den nyeste modellene, men vil helst ikke bruke så mye penger på et testobjekt.

Legger inn et bud på 300 kr for denne. Mulig den er mer verdt, men det er så mye jeg vil bruke på noe jeg egentlig ikke har peiling på.

Hvor er den i verden?

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 


Returner til Prisguide



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron