Hvor mye kan jeg få for denne Macbook Pro'n?

Usikker på hva du skal ta for din gamle Mac? Her kan du diskutere og få hjelp på hva prisen bør være for din gamle Mac

Hvor mye kan jeg få for denne Macbook Pro'n?

Innleggav Hazzo » fre 22.06.2012 21:33

Hei, Vurdere altså å selge min MacBook Pro som ble kjøpt i 2009 fra Eplehuset! har kvittering, orginal pakka, lader og cd'ene!

Har et par riper undet på macen men ingen store og en liten bulk. + har mista alle de sorte ''beina'' nederst :-P men skal kjøpe nye å sette de på! Så hvor mye tror dere jeg kan få for den..?


Maskinvareoversikt:

Modellnavn: MacBook Pro
Modellidentifikator: MacBookPro5,5
Prosessornavn: Intel Core 2 Duo
Prosessorhastighet: 2,53 GHz
Antall prosessorer: 1
Antall kjerner totalt: 2
Nivå 2-buffer: 3 MB
Hukommelse: 4 GB
Busshastighet: 1,07 GHz
Versjon: 10.6.8
medlem i 142 måneder
 

Re: Hvor mye kan jeg få for denne Macbook Pro'n?

Innleggav freddjoh » fre 22.06.2012 21:44

Solgte nylig en slik selv, med en manglende fot, men ellers i bra stand for 5000 kr, så du kan nok få noe rundt der.

Brukerens avatar
medlem i 225 måneder
 

Re: Hvor mye kan jeg få for denne Macbook Pro'n?

Innleggav eee » fre 22.06.2012 21:48

Kan være lurt å skrive skjermstørrelse og harddiskstørrelse også, men antar at det er 13" ut fra at den heter MacBookPro5,5 og at harddiskstrørrelsen er 250 GB. Det var i alle fall det jeg fikk opp fra everymac.com.

http://www.mac2sell.net/ er veldig greit å bruke for å sjekke prisnivået. Jeg bruker å sette den på dansk, siden den ikke har norsk valg. Og med dine spesifikasjoner så sier generatoren at forventet pris er 5330 danske kroner (ca. 5370 norske kroner), men dette ville vært om maskinen var godt bevart.

Som ved alle salg er det markedet som bestemmer prisen. Det kan jo være lurt å sjekke om du finner lignende på finn.no for å se hvor de ligger i pris. Men til slutt er alt opp til kjøperne og hva de er villige til å gi for en brukt maskin.

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: Hvor mye kan jeg få for denne Macbook Pro'n?

Innleggav Hazzo » fre 22.06.2012 21:51

Takk for svar!! legger ved BILDE av ''skadene'' http://bildr.no/view/1211675
medlem i 142 måneder
 


Returner til Prisguide



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]