iPhone 5

Usikker på hva du skal ta for din gamle Mac? Her kan du diskutere og få hjelp på hva prisen bør være for din gamle Mac

iPhone 5

Innleggav Mjøndalen » ons 03.10.2012 19:39

Er det noen der ute som vet hvor det finnes iPhone 5 å få kjøpt?

Overalt er det 3-4 ukers levering på nettbutikker - og i butikkene vet de ikke når de får telefonen.

Dette begynner jo å bli litt latterlig synes jeg.
medlem i 157 måneder
 

Re: iPhone 5

Innleggav iMacman » ons 03.10.2012 20:53

Norge fikk ikke akkurat så veldiig mange iPhoner på laneringsdatoen. Lefdal blant annet fikk bare 700 telefoner til alle sine butikker i Norge. Når det er to farger, tre størrelser og tre forskjellige operatører så blir det ikke så mye akkurat..

Bare å smøre seg med tolmodighet. Stod selv i kø fra klokka 20.00 på torsdag til 00.00, var tredje personen i køen men fikk ikke iPhonen jeg ville ha. Kjøpte faktisk de to siste sorte 32 gb med netcom på den lokale expert butikken klokka 17.30 dagen etter på.

Lykke til i jakten på iPhone 5!

EDIT: Butikkene får nok ikke inn telefoner FØR apple får dem inn. Minimum 3-4 uker.
medlem i 174 måneder
 

Re: iPhone 5

Innleggav nikkor » ons 03.10.2012 23:20

Ikke noe problem å få tak i iphone 5 på fredag da jeg kjøpte i telemark, kunne velge både telenor ,netcom,farge og lagringskapasitet. Kunne og få tak i den i drammen uten problem. Kjempefornøyd med telefonen. Så butikkene HAR fått telefonene før apple rekker å sende ut sine operatørløse telefoner.
medlem i 199 måneder
 

Re: iPhone 5

Innleggav nosey » tor 18.10.2012 21:05

selger de iPhone som er operatørlåst til Telenor på eplehuset? :D

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 


Returner til Prisguide



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron