MacBook Pro 13 tommer i5 pris?

Usikker på hva du skal ta for din gamle Mac? Her kan du diskutere og få hjelp på hva prisen bør være for din gamle Mac

MacBook Pro 13 tommer i5 pris?

Innleggav The Saint » lør 01.06.2013 1:28

Hei, jeg har en nydelig MacBook Pro 13 tommer med 8GB ram. Er enten mid eller sen 2012 (husker ikke i farten). Ser tilnærmet ny, følger med kvittering, eske og bruksanvisninger.

Hvor mye er denne verdt i dag? Har "nedgradert" til en første generasjons MBA som gjør mer en det jeg trenger så ønsker og selge denne. Takker på forhånd! :-)

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: MacBook Pro 13 tommer i5 pris?

Innleggav Dorkfish » lør 01.06.2013 9:13

Legg den ut på Finn for 8.000 kr og gi folk litt rom for pruting.

Legger du den ut her på forumet kommer de 4 første kommentarene til å være:

1. Altfor dyrt!
2. Jeg byr 4000 kr
3. Bytte med Acer PC som kostet 3.000(og er delvis defekt?) kr?
4. Den koster bare 7.900 om du kjøper fra Studentorget med studierabatt.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: MacBook Pro 13 tommer i5 pris?

Innleggav The Saint » lør 01.06.2013 12:54

Takker for informasjonen :)

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: MacBook Pro 13 tommer i5 pris?

Innleggav nosey » lør 01.06.2013 22:46

Jeg er litt fram og tilbake med om jeg vil gå over til en MBA eller ikke. Jeg har en 13,3" MBP, Mid 2012. Den har i5, 3,5 GHz, skjermkort HD4000, 16 RAM (opprinnelig 4 GB RAM. Har oppgradert selv, RAM-en kostet 999,-), 256 GB SSD - Samsung 840 PROSeries (også oppgradert selv. Den kostet 1.500,-. Opprinnelig toshiba HDD 500 GB).
Det følger med kvittering, original emballasje, og en helt ubrukt Incase neoprene sleeve (400,-). Sånn som jeg behandler alt jeg har, så er du god hvis du klarer å se at denne Mac-en er brukt, bortsett fra det faktum at den er brukt, og at den ikke har det hvite arket foran skjermen når den ligger ny i eske. Det samme med laderen, kan knapt se at den er brukt. Jeg har ikke rørt Mac-en med et fettmerke på fingrene. Hører kanskje rart ut, men jeg er ekstremt/latterlig forsiktig. Jeg vasker hendene et eneromt antall ganger om dagen, for det verste jeg vet er fett og kliss på Mac-en/tastaturet... Den er altså så ren som det overhodet er mulig å få den, omtrent som ny. Jeg høres kanskje litt rart ut, men det går seg til etter hvert. Når jeg har helt nye ting overdriver jeg alltid med behandlingen..
Den er naturligvis også fri for noen som helst antydning til riper eller noe, 100% strøken!

Kostnader her er tilsammen like under 13.000,-, og Mac-en er straks 1 år gammel.

Prisantydning? (På finn, da jeg sikkert får mer der enn her inne).

Brukerens avatar
medlem i 139 måneder
 


Returner til Prisguide



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]