20% rabatt på et Apple produkt hos Expert via DNB MasterCard

Usikker på hva du skal ta for din gamle Mac? Her kan du diskutere og få hjelp på hva prisen bør være for din gamle Mac

Re: 20% rabatt på et Apple produkt hos Expert via DNB MasterCard

Innleggav Raverxx » tor 31.10.2013 18:31

Det var ingen problem å kjøpe den nye macbook pro retina, selv om de var utsolgt. Eneste kriteriet var at jeg måte betale hele beløpet med dnb mastercard i dag eller i morgen.
medlem i 198 måneder
 

Re: 20% rabatt på et Apple produkt hos Expert via DNB MasterCard

Innleggav Dorkfish » tor 31.10.2013 18:34

Kjedelig at jeg med Nordea Mastercard ikke får samme tilbud.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: 20% rabatt på et Apple produkt hos Expert via DNB MasterCard

Innleggav hendelsesløysa » tor 31.10.2013 21:40

Har sjekket og kan BEKREFTE at det også gjelder varer du måtte hente senere.

Teksten med at det "ikke gjelder forhåndsreserverte varer" er ment slik: om du har bestilt varer FØR kampanjen, kan du ikke møte opp med DNB kortet og betale varen under kampanjen.

Varen MÅ være kjøpt og betalt under kampanjedagene, men kan fint hentes senere. Dvs. ingen begrensning på Apple produkter, er de tom på lager er det bare å bestille og vente til ny kommer inn.

Kampanjen går visstnok i morgen også. Jeg fant Macbook Pro 13" til kr. 8399,- i butikken, og fikk 20% rabatt og betaler da 6.719,- .. Det kan man si er god pris...
medlem i 210 måneder
 

Re: 20% rabatt på et Apple produkt hos Expert via DNB MasterCard

Innleggav Stefan S » tor 31.10.2013 22:04

De har ingen av de nye MBP Retina på nettsidene sidene? Kan de "forhåndskjøpes" i butikk?
medlem i 199 måneder
 

Re: 20% rabatt på et Apple produkt hos Expert via DNB MasterCard

Innleggav MetalJens » tor 31.10.2013 22:25

hendelsesløysa skrev:Har sjekket og kan BEKREFTE at det også gjelder varer du måtte hente senere.

Kampanjen går visstnok i morgen også. Jeg fant Macbook Pro 13" til kr. 8399,- i butikken, og fikk 20% rabatt og betaler da 6.719,- .. Det kan man si er god pris...


Dette er jo strålende! Rett inn å bestille meg en MBPro retina i morgen da, hvis det går :D :D

Raverxx: Var det den nyeste modellen du bestilte? ikke forrige generasjon? Ser de bare har forrige generasjon på nettsidene.. men håper det er mulig å bestille den nyeste.
medlem i 167 måneder
 

Re: 20% rabatt på et Apple produkt hos Expert via DNB MasterCard

Innleggav Raverxx » tor 31.10.2013 22:58

Ja det er den nyeste modellen jeg bestilte. Vet ikke hvorfor de nyeste ikke er på expert sin nettside. Bare de nye var utstilt på "Apple shop in shop" Klingenberg, hvor jeg var. De solgte visstnok alle nye rMbp de hadde på lager i løpet av de 2 første timene i dag.
medlem i 198 måneder
 

Re: 20% rabatt på et Apple produkt hos Expert via DNB MasterCard

Innleggav DADDY » fre 01.11.2013 8:34

sprø ide, kan man bestille airipad der i dag med rabatt?

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: 20% rabatt på et Apple produkt hos Expert via DNB MasterCard

Innleggav danibo77 » fre 01.11.2013 8:51

Ja, om Expert har denne i sine produktlister og du kan betale for hele beløpet i dag!

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: 20% rabatt på et Apple produkt hos Expert via DNB MasterCard

Innleggav DADDY » fre 01.11.2013 9:15

Hm... den er ikke på www, kjører innom i ettermiddag og sjekker.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: 20% rabatt på et Apple produkt hos Expert via DNB MasterCard

Innleggav Hobbes » fre 01.11.2013 12:37

Fikk også "kjøpt" iPad'en jeg skulle ha (Hvit air 32gb med 3g) selv om de ikke hadde fått den inn. De hadde bare fått inn 16gb space grey på hasle. Så ringer de meg når de har fått den inn. 20% rabatt og god stemning!

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Re: 20% rabatt på et Apple produkt hos Expert via DNB MasterCard

Innleggav MetalJens » fre 01.11.2013 18:47

hendelsesløysa skrev:Har sjekket og kan BEKREFTE at det også gjelder varer du måtte hente senere.

Teksten med at det "ikke gjelder forhåndsreserverte varer" er ment slik: om du har bestilt varer FØR kampanjen, kan du ikke møte opp med DNB kortet og betale varen under kampanjen.

Varen MÅ være kjøpt og betalt under kampanjedagene, men kan fint hentes senere. Dvs. ingen begrensning på Apple produkter, er de tom på lager er det bare å bestille og vente til ny kommer inn.


Var innom expert i dag (i Bergen sentrum), men fikk stikk motsatt beskjed :-( De sa at det IKKE gikk an å bestille en mac og betale den i dag, og så hente den senere. De hadde visstnok fått streng beskjed om ikke å gjøre nettopp dette, så det hørtes litt ut som det har vært litt ulik praksis hos dem. Litt kjipt, men da tenker jeg heller jeg bestiller fra apple.no, og evt. venter til black friday for å se om det kommer noe tilbud da (har ikke noe hastverk med å bytte ut macen min).
medlem i 167 måneder
 

Re: 20% rabatt på et Apple produkt hos Expert via DNB MasterCard

Innleggav hendelsesløysa » fre 01.11.2013 19:25

MetalJens skrev:Var innom expert i dag (i Bergen sentrum), men fikk stikk motsatt beskjed :-( De sa at det IKKE gikk an å bestille en mac og betale den i dag, og så hente den senere. De hadde visstnok fått streng beskjed om ikke å gjøre nettopp dette, så det hørtes litt ut som det har vært litt ulik praksis hos dem. Litt kjipt, men da tenker jeg heller jeg bestiller fra apple.no, og evt. venter til black friday for å se om det kommer noe tilbud da (har ikke noe hastverk med å bytte ut macen min).


Det var rart. Foreslår at du prøver en annen Expert butikk da. Her er det ikke noe problemer.

Ser også nå at de forlenger dette tilbudet til i morgen (lørdag) !
medlem i 210 måneder
 

Re: 20% rabatt på et Apple produkt hos Expert via DNB MasterCard

Innleggav DADDY » fre 01.11.2013 20:11

var nettopp innom 2 butikker, den nærmest meg tok kun kontanter siden "dataen" var nede, men den neste tok kort, men også der var mye nede.

ingen problem med bestilling, får varen neste uke og ipad air 4g 64gb blir faktisk gratis for meg - siden vi trengte en del annet også.

kjempedeal dette.

Brukerens avatar
medlem i 188 måneder
 

Re: 20% rabatt på et Apple produkt hos Expert via DNB MasterCard

Innleggav danibo77 » søn 03.11.2013 2:11

Ja, det var en del trøbbel med kassasystemet til Expert over hele landet på fredag.
Det resulterte i at tilbudet gjaldt lørdag også.

Var innom Strømmen på fredag og holdt av en rekke varer, betalt i dag på lørdag og betalte i samme slengen for en iPad Air som de ikke kunne bekrefte leveringsdato på.

Uansett så ble det nesten amerikansk pris på den pad'en. Storfornøyd!

Brukerens avatar
medlem i 226 måneder
 

Re: 20% rabatt på et Apple produkt hos Expert via DNB MasterCard

Innleggav LarsP » man 04.11.2013 17:56

I følge ekspeditøren får de ikke inn varene på lager før nærmere jul. WTF??

Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til Prisguide



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]