Macbook Pro 13' midt 2010 modell med dårlig batteri

Usikker på hva du skal ta for din gamle Mac? Her kan du diskutere og få hjelp på hva prisen bør være for din gamle Mac

Macbook Pro 13' midt 2010 modell med dårlig batteri

Innleggav pernillis » lør 04.06.2016 9:53

Hei! :)

Jeg vurderer å selge min Macbook Pro fra 2010. Den fungerer fint, men er selvfølgelig litt tregere enn da jeg kjøpte den. Har prøvd mitt beste å tømme hele maskinen, og kommer fortsatt til å ta vekk noen program når jeg selger. Så den egnes vel strengt tatt best til hverdagslig bruk.

Batteriet er også veldig dårlig, og på selve maskinen står det at batteripakken burde skiftes, og at det er kun mulig å bruke den med strøm.

Forventer ikke at jeg kan selge den for mye, men litt må jeg jo ha..

Noen som vet?
medlem i 94 måneder
 

Re: Macbook Pro 13' midt 2010 modell med dårlig batteri

Innleggav ggt667 » lør 04.06.2016 11:13

Ikke ta bort programmer, maskinen blir ikke merkbart raskere av det, installer på ny om mulig og da vil den ha optimal fart, inntil ny bruker kludrer den til.

Brukerens avatar
medlem i 240 måneder
 

Re: Macbook Pro 13' midt 2010 modell med dårlig batteri

Innleggav Grubasek » lør 04.06.2016 14:54

Hvis du ikke har "veeeeldig" lyst på ny maskin, kunne du jo oppgradere denne med en SSD og mere minne?

Brukerens avatar
medlem i 154 måneder
 

Re: Macbook Pro 13' midt 2010 modell med dårlig batteri

Innleggav Morse » lør 04.06.2016 17:27

Godt forslag. Nytt batteri + 250 Gb SSD + 8 Hb RAM = Raskere-maskin-enn-da-den-var-ny. Vil koste rundt 2500.- pluss en liten snau times innsats totalt. :-)

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Macbook Pro 13' midt 2010 modell med dårlig batteri

Innleggav pernillis » ons 08.06.2016 15:04

Nå har jeg allerede kjøpt ny da, så å oppdatere den utgår. Mye pga at apple TV ikke er kompatibel med den versjonen, og det trenger jeg.

Så, hva ville jeg fått ved å selge den? Trenger kun svar på det egentlig :)
medlem i 94 måneder
 

Re: Macbook Pro 13' midt 2010 modell med dårlig batteri

Innleggav torsteng » tor 09.06.2016 13:19

Jeg har ikke noen bestemt pris å foreslå, men jeg foreslår at du ser hva slags priser som ligger på finn.no og så legger du deg endel under disse prisene. Folk er voldsomt optimistiske på hva de skal klare å selge for. Men hvis du er litt om deg så kan du kanskje prøve å bokmerke lignende tilsalgs-annonser å se hvilke som faktisk blir solgt og få en bedre ide om hva slags pris man kan oppnå. Dog har prisen da gjerne blitt forhandlet ned.
medlem i 165 måneder
 


Returner til Prisguide



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere