MacBook Air er i hus!

Diskusjon rundt Apples bærbare for forbrukere

Re: MacBook Air er i hus!

Innleggav zand » tir 12.02.2008 1:10

Jeg har sjelden lagt merke til viften. Den har kommet på hvis den f.eks. har stått i sofaen og luftsirkulasjonen under har vært lik 0. Og hvis jeg har hatt mange programmer kjørende, krevende installasjoner o.l.

Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Re: MacBook Air er i hus!

Innleggav petterandreas » tir 12.02.2008 18:54

For de som ikke har sett det enda:
MacRumors: MacBook Air First Impressions and Notes og
MacRumors: Macbook Air Owners Rate your MBA.

Kjekt lesestoff om du er en av de som sitter på gjerdet.

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 

Re: MacBook Air er i hus!

Innleggav eljono90 » tir 12.02.2008 19:20

Nice petterpus!!
medlem i 196 måneder
 

Re: MacBook Air er i hus!

Innleggav Nixon » tir 12.02.2008 21:40

Er det noen som vet hvordan det ligger an med MBA til Norge? Jeg har bestilt hos nettbutikken til Humac og statusen der er "Venter på leverandør" som den har vært de siste ukene. Grunnen til at jeg er litt utålmodig er at jeg reiser på ferie mandag ettermiddag og jeg hadde sett frem til å slippe å dra på min (til sammenligning) svære og tunge 17 tommers PowerBook!:)

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: MacBook Air er i hus!

Innleggav JaHa » tir 12.02.2008 22:07

Jeg står på venteliste hos Humac på Oslo City. Var der og spurte idag om når de får den inn. De sa at de antagelig får den inn i løpet av uken. Synes det høres veldig optimistisk ut men det er jo lov til å håpe. Snakket med Eplehuset tidligere i uken og de hadde ingen ide om når de får de første.
Drar på vinterferie på søndag så hvis den kommer på mandag kommer jeg til å bli rimelig desperat en uks tid ;-)

Jarle
medlem i 218 måneder
 

Re: MacBook Air er i hus!

Innleggav Bayas » tir 12.02.2008 22:13

Min er i Nederland, fikk Superdrive'n i går ;)

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Re: MacBook Air er i hus!

Innleggav Odd2005 » ons 13.02.2008 23:05

Slik er Norsk tastatur på MacBook air...
Bilde
Bilde
medlem i 221 måneder
 

Re: MacBook Air er i hus!

Innleggav Bayas » ons 13.02.2008 23:29

Aaah, min ble forsøkt levert en time etter at jeg måtte gi opp å vente i ettermiddag! Fikset ny leveringsadresse i morgen, så nå er det under 24 timer ventetid igjen :-D

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Re: MacBook Air er i hus!

Innleggav Paperboy » tor 14.02.2008 11:43

Ja, da har den kommet i hus! Fy flate for et mesterverk! Det jeg holder i hendene er jo designmessig en drøm! Aldri sett en så gjennomtenkt maskin. Dette er den optimale portale. Mer enn dette trenger jeg ikke for å leve et lykkelig online-liv.

Jeg er i himmelen! :-D

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: MacBook Air er i hus!

Innleggav Twinrehz » tor 14.02.2008 12:36

Odd2005 skrev:Slik er Norsk tastatur på MacBook air...
Bilde
Bilde

Ikke for å være frekk, men kan du finne et ordentlig kamera som samtidig har skikkelige macro-modus? Det der var helt håpløst å se på :-/
medlem i 218 måneder
 

Re: MacBook Air er i hus!

Innleggav Nixon » tor 14.02.2008 15:14

Hvor bestilte du fra Paperboy? Jeg har nå fått beskjed fra Humac at de ikke får maskiner før i slutten av måneden. Kanskje ikke før tidlig neste måned. Nedtur!!:(

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: MacBook Air er i hus!

Innleggav Paperboy » tor 14.02.2008 16:03

Nixon skrev:Hvor bestilte du fra Paperboy? Jeg har nå fått beskjed fra Humac at de ikke får maskiner før i slutten av måneden. Kanskje ikke før tidlig neste måned. Nedtur!!:(


Bestilte fra Apple Store på lanseringsdato. Maskinen kom egentlig i går, men da lå jeg hjemme fra jobb med influensa. :-P

Bilde

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: MacBook Air er i hus!

Innleggav Bayas » tor 14.02.2008 19:27

Akkurat fått pakket opp og må si at førsteinntrykket er sykt imponerende! :-D Dermed blir nok dette mitt siste innlegg her med min nå pensjonerte PB12"

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Re: MacBook Air er i hus!

Innleggav eljono90 » tor 14.02.2008 19:28

Fortell Bayas!!!!! Første inntrykk?? Rask, treig??? Fortell masse
medlem i 196 måneder
 

Re: MacBook Air er i hus!

Innleggav Bayas » tor 14.02.2008 19:32

Foreløpig bare såvidt fått satt den opp.. Byggekvaliteten er enorm og maskinen i seg selv nesten ikke til å tro er sann. Tastatur og keypad fungerer utmerket, ingen feil i produksjon som jeg opplevde med PB. Kommer tilbake med mer i løpet av kvelden.. ;)

Edit:

Da har jeg fått lekt meg litt og skriver nå på MBA! Maskinen imponerer veldig og oppleves som svært rask. Dog hører det med til historien at jeg har sittet med PB12" i tre år..

Tastatur, skjerm og pad er bra, men ikke fått helt dreisen på å "snu" bilder, er vanskeligere enn det ser ut. Noe irriterende at skjermen ikke kan bøyes langt nok bakover. Ikke en lyd fra maskinen hittil og jeg har sittet med den på fanget nå en god stund, med laderen tilkoblet!

Alt i alt, meget fornøyd hittil!

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til MacBook



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Ingen registrerte brukere



cron