WOHO!! MacBooken er i hus!

Diskusjon rundt Apples bærbare for forbrukere

Re: WOHO!! MacBooken er i hus!

Innleggav ReEIsS » fre 17.10.2008 15:44

Hvorfor kom din så fort? Likte bildene meget! :-)

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: WOHO!! MacBooken er i hus!

Innleggav MagnusH » fre 17.10.2008 16:05

Er enig i det med skjermen og lyden. På den gamle powerbooken min kunne jeg faktisk spille av ei plate om jeg ikke hadde noe annet, det kan jeg ikke nå.

Str. syns jeg er helt perfekt egentlig.

Grattis mate!

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: WOHO!! MacBooken er i hus!

Innleggav Gardo » fre 17.10.2008 16:16

Var akkurat å hentet min 2.4 GHz på eplehuset på steen & Strøm. Det går fortere å bestille i butikken enn fra apple.no Maskinen er helt konge! alt går veldig fort og designet er helt fantastisk. Skjermen funker veldig bra selv i sollys!!! og åpne lukke "mekanismen" er veldig tight. GLED DERE!!!
medlem i 211 måneder
 

Re: WOHO!! MacBooken er i hus!

Innleggav andersfi » fre 17.10.2008 16:21

Har tenkt til å kjøpe den nye macbooken nå, men hva går raskest av å stikke til eplehuset å bestille eller apple store? Hvor lang tid kan jeg regne med å vente hvis jeg bestiller i dag eller i morgen?
medlem i 195 måneder
 

Re: WOHO!! MacBooken er i hus!

Innleggav ReEIsS » fre 17.10.2008 16:39

Eååy! Så den har kommet til Norge!? Men da tenker jeg meg at jeg får min MBP på fredagen i Trondheim

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: WOHO!! MacBooken er i hus!

Innleggav Ovit82 » fre 17.10.2008 16:47

Ett lite spørsmål. Hvordan er kantene på macbooken? De ser skarpe ut, og det har jo blitt klaget på før at kantene på den gamle macbooken var litt for skarpe. Tenker mest på det området hvor du hviler hendene når du skriver??

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 203 måneder
 

Re: WOHO!! MacBooken er i hus!

Innleggav Kashmar » fre 17.10.2008 17:26

slogmo skrev:Mener du kan kjøpe Applecare i løpet av det første året om du vil ha det alikevel.

Stemmer!

Brukerens avatar
medlem i 200 måneder
 

Re: WOHO!! MacBooken er i hus!

Innleggav Dr.Pepper » fre 17.10.2008 17:43

andersfi skrev:Har tenkt til å kjøpe den nye macbooken nå, men hva går raskest av å stikke til eplehuset å bestille eller apple store? Hvor lang tid kan jeg regne med å vente hvis jeg bestiller i dag eller i morgen?

Hvorfor ikke hente den på steen & strøm som andre har gjort? Jeg har bestil fra Apple Store, mb 2.4 Ghz med 4GB RAM + iPod Touch. Dette med student rabatt og 950 kr i avslag for iPoden, som jeg kommer til å selge.

Bilde

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: WOHO!! MacBooken er i hus!

Innleggav vaffel » fre 17.10.2008 17:46

Da har jeg akkurat bestillt en MacBook 2.4 GHz! Skal ankomme om 7 dager! Aaalt for lenge å vente..

edit: ops! det ble litt feil.. den skal ankomme rundt 7.nov

Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: WOHO!! MacBooken er i hus!

Innleggav ksvens1 » fre 17.10.2008 19:39

Flott maskin, de har ett leke eksemplar av denne på Oslo City :)

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 

Re: WOHO!! MacBooken er i hus!

Innleggav Charliefoxtrot » fre 17.10.2008 19:41

Dette skrives paa den nye macbooken. Fet maskin.

Greetings from Apple Store, Soho, Manhattan, NY.
medlem i 222 måneder
 

Re: WOHO!! MacBooken er i hus!

Innleggav Dorkfish » fre 17.10.2008 20:15

Veldig fine bilder Hawk. Den ser meget bra ut. Et stort skritt opp i forhold til den forrige synes jeg.
Får faktisk lyst på en slik selv, men jeg skulle gjerne hatt FireWire på den.....

Vi får se om jeg kan få trumfet gjennom Mac i PC-avtalen på jobben....

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 194 måneder
 

Re: WOHO!! MacBooken er i hus!

Innleggav lallis » lør 18.10.2008 0:39

Veldig flotte bilder! Jeg har akkurat bestilt meg min første Mac - denne MacBooken - og jeg gleder meg enormt til den kommer... Slo også til på tilbudet om iPod Nano 8GB til rundt 250,- (studentrabatten). Så nå gleder jeg meg fryktelig til den kommer!

Undertegnede kommer sikkert til å bli litt mer aktiv på forumet her etterhvert som den dukker opp også; jeg er kanskje den mest inaktive brukeren som har vært registrert i over tre år? :P

Uansett, jeg gleder meg til den er på plass! Da kommer sikkert spørsmålene på rekke og rad.

Brukerens avatar
medlem i 224 måneder
 

Re: WOHO!! MacBooken er i hus!

Innleggav nicho » lør 18.10.2008 0:55

microb skrev:Hvorfor i all verden kjøper dere på Eplehuset?
Ved å bestille på apple.no får man jo varen mye raskere.


Akkurat slike personer som deg missliker jeg veldig, og det er ikke fordi jeg jobber med å selge produktene du kun vil kjøpe over nett men fordi du rett og slett ikke vet hva du snakker om. Jeg ser frem til den dagen du trenger hjelp med ditt produkt og ingen vil ta deg i mot i butikk fordi de har lest hva du har skrevet her. Så kan du sende produktet ditt til Nederland, Skottland, eller Kina for egen regning.

Mulig jeg virker bitter nå men jeg syns det er for mye anti humac-eplehuset-tell her for tiden. Kanskje bør jeg tåle eller godta slik pisspreik eller kanskje jeg bør finne et annet forum å henge på..

Tilbake til topic:

Den nye MacBooken har en byggekvalitet som jeg ikke har sett i en annen bærbar Mac før. Alt er solid, fast og meget godt "i sammen". Med en gang du åpner esken og tar opp maskinen føler du at det er kvalitet, og mer nå enn før. (Jeg har åpnet en del Apple-esker for å si det slik). Skjermen er bra! Meget lyssterk. Jeg er dog av typen som liker matte skjermer (Go Aperture!) men dette kan jeg bli vant til. Jeg er dog ikke av den gjengen som driver mye med print og proofing. Aperture reagerer godt og trives godt med den nye GPU'en. Jeg ser frem til jeg får koblet på en ACD 23" og se hvordan den takler RAW-visning på den. For morro skyld testet vi COD4 på 2.0Ghz-versjonen av MB'en i dag og jeg kan kun si at jeg er imponert. Trackpad'en er god, lettere å trykke på enn de på "gamle" MBP og MB. Bytte av HD går som en drøm, for å bytte RAM må du ut med skruene i bunnplaten men det er ganske easy-peasy.

Takk for i dag og god kveld.
Sist endret av nicho den lør 18.10.2008 1:04, endret 1 gang

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 222 måneder
 

Re: WOHO!! MacBooken er i hus!

Innleggav macfan88 » lør 18.10.2008 0:56

Vil tro det er mange som "konverterer" til Apple nå når MacBooken er laget i aluminium. Det er hvertfall grunnen til at jeg nå tar steget fra PC; har hørt så masse negativt om crackbook tidligere at jeg aldri fikk lyst å kjøpe. Gleder meg til 2.4 GHz-en er i hus :bitchin:

Brukerens avatar
medlem i 198 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til MacBook



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]