macbook White Unibody late 2009 vil ikke start

Diskusjon rundt Apples bærbare for forbrukere

macbook White Unibody late 2009 vil ikke start

Innleggav turi » tir 13.11.2012 21:12

Macbook White Unibody late 2009 vil ikke start svart monitor
er det noe som har at samme problem?
medlem i 150 måneder
 

Re: macbook White Unibody late 2009 vil ikke start

Innleggav Master_Gismo » ons 14.11.2012 8:20

Det er alt for lite informasjon for å vite hva som har skjedd. Men jeg vill tro du må levere den til noen som kan feil-søke maskinen din, og finne ut hva som er galt.

Du bør også skrive ned hva som skjedde når den ble sånn, og eventuelt hva du gjorde. Da kan det bli mye lettere å fikse maskinen.

Brukerens avatar
medlem i 215 måneder
 

Re: macbook White Unibody late 2009 vil ikke start

Innleggav turi » tor 15.11.2012 0:46

Master_Gismo skrev:Det er alt for lite informasjon for å vite hva som har skjedd. Men jeg vill tro du må levere den til noen som kan feil-søke maskinen din, og finne ut hva som er galt.

Du bør også skrive ned hva som skjedde når den ble sånn, og eventuelt hva du gjorde. Da kan det bli mye lettere å fikse maskinen.


Har kjøpt macen brukt på en billig penger utn å se på den, han som har solg sier at problem er på tastatur og må byttes, selføgelig jeg trodde at det hvar en enkelt sak men etter nærmere innsyn av maskin ser at jeg ikke kan reparere selv så lurte jeg på om noe opplevd samme problem og vem har reparert (byttet tastatur) eller hovdekort hvor og hva det kan koste, Tastatur er integret i nedest del.
medlem i 150 måneder
 

Re: macbook White Unibody late 2009 vil ikke start

Innleggav vadir » lør 17.11.2012 19:45

Det kan jo være så enkelt som at kabelen mellom tastaturdelen (som har powerknappen på seg) er skadet? - Evt. bytt hele tastaturdelen - Ikke at det trenger å være tastaturet i det hele tatt da -

Det beste er om du får prøvd tastaturet til noen du kjenner ...
PS - ikke bruk tastatur fra en maskin det fremdeles er reklamasjonsrett på da ... :)
medlem i 150 måneder
 


Returner til MacBook



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]