Kvit macbook - skjermen i svart

Diskusjon rundt Apples bærbare for forbrukere

Kvit macbook - skjermen i svart

Innleggav hamiso » fre 01.02.2013 14:26

(La inn dette innlegget i forumet til tek.no òg men fekk ikkje så mykje svar der.
Så prøver her òg.)

Hjelp... skjermen på min kvite Macbook 2008 har akkurat gått i svart. Det er litt kontakt i starten og når eg trykker på av/på knappen, men så går den i svart igjen. Ved tilkobling til ekstern skjerm er det greit bilete der. Så det er vel noko med kontakten til macbook-skjermen som må reparerast (?)

Har ikkje lyst til å kvitta meg med denne maskinen. Den har tent meg godt i alle år, og den oppfyller mine behov. Inntil nå. Har dessutan investert litt i den, så det er surt å evt. gi den opp nå.

Kjøpte den ny av Apple hausten 2008. Så det er vel akkurat innanfor reklamasjonstida.
Men:
-Har elles gjort nokre modifikasjonar. Skifta til 128 gb ssd og til 6 (2 + 4) gb ram (altså meir enn det Apple meiner det er plass til, men innanfor det andre brukarar anbefaler) som ikkje er Apple-produkt. Vil det ha noko betydning for reklamasjonen, sjølv om det vel ikkje har noko med skjermproblem å gjera?
-Kva vil det evt. kosta å få den reparert?
-Kan de anbefala noko firma i Akershus-området?
-Eller er feil og alder så ute at det berre vil bli meir og meir problem framover slik at de heller ville anbefalt ein ny?

Andre opplysningar om maskinen, er at den har 2,4 ghz Intel Core 2 Duo prosessor, altså 6 gb 667 mhz ddr sdram, intel gma x3100 144 grafikk og osx lion som akkurat er installert.
Den har vel fått ein og annan småsmell med åra, og det manglar to skruar på baksida, som kanskje kan ha noko med saka å gjere.

Men maskinen er jo elles framleis i live (sit og skriv med den nå ved hjelp av ekstern skjerm og eksternt tastatur). Og den har som sagt tent meg godt...
medlem i 178 måneder
 

Re: Kvit macbook - skjermen i svart

Innleggav OutOfLine » fre 01.02.2013 16:20

Jeg ville ikke brydd meg med å reklamere på den, i alle fall ikke dersom den er kjøpt direkte fra Apple. De folkene bryr seg ikke med norske forbrukerrettigheter, så det vil nok ta lang tid og mye energi før du får det du har krav på.

Siden du har oppgradert maskinen ville jeg bare kjøpt en billig Henge Dock til den, og brukt den som stasjonær maskin. Har selv en MacBook 2007 der skjermbildet begynte å bli litt dårlig. Med minne-oppgradering, 128 GB SSD + 500GB HD i stedet for optisk drev er dette en super maskin.

Henge Docks til disse gamle maskinene kan være litt vanskelige å finne nå, men de er til gjengjeld billige. Her er det en på Ebay som kun koster ~ $10, ny pris var vel $55-$60: http://www.ebay.com/itm/Henge-Dock-HD01 ... 3f214aebad
medlem i 194 måneder
 

Re: Kvit macbook - skjermen i svart

Innleggav hamiso » fre 01.02.2013 17:18

Takk for svar.
Ja, kanskje det.
Men er uansett avhengig av å ha noko bærbart.

Så er ein reparasjon av macbooken verdt pengane, i forhold til å kjøpa ein ny macbook pro 13" i5?
medlem i 178 måneder
 

Re: Kvit macbook - skjermen i svart

Innleggav Djweekend » fre 01.02.2013 20:41

Selvsagt skal du reklamere på den. Lever inn til Eplehuset eller Humac, og ta med kvitteringen fra Apple.
De bytter skjerm, og maskinen vil fungere som normalt igjen, få dem til å erstatte de skruene under som har falt ut. At du har montert SSD og RAM har ingenting med reklamasjonen på skjermen å gjøre.

Brukerens avatar
medlem i 191 måneder
 

Re: Kvit macbook - skjermen i svart

Innleggav vadir » tir 19.02.2013 13:16

Sannsynlig feil er at bakgrunnsbelysningen i skjermen er gående. Prøv å lys med en lykt e.l. på skjermen når maskinen har bilde på ekstern skjerm og se om du får øye på bildet på den svarte skjermen. Kan også være inverter board som er gåent. Les om dette på internettet.
medlem i 150 måneder
 


Returner til MacBook



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron