Trøbbel med nettlesere

Diskusjon rundt Apples bærbare for forbrukere

Trøbbel med nettlesere

Innleggav idunnsc » man 16.02.2015 13:43

Bilder på blogger og nettsider som blogspot, youtube og vg vil ikke vises eller åpnes i verken safari eller chrome. Alt fungerer på andre enheter, så jeg tror ikke det er noe galt med nettverket. Jeg har prøvd å slå den av og på og kjøre alle oppdateringer. Tok den med til Apple store, og da virket alt. Dette har pågått i snart to uker nå, noen som har noen råd?
medlem i 110 måneder
 

Re: Trøbbel med nettlesere

Innleggav mariustidemann » man 16.02.2015 13:54

Alt virket på apple store, men når du kom hjem igjen så var alt som før? at bilder ikke lastes? Gjelder det bare disse nettstedene eller listet du bare dem som eksempler? Hva gjorde de på apple store? brukte de din bruker eller lagde de en ny bruker?

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 

Re: Trøbbel med nettlesere

Innleggav idunnsc » man 16.02.2015 14:02

mariustidemann skrev:Alt virket på apple store, men når du kom hjem igjen så var alt som før? at bilder ikke lastes? Gjelder det bare disse nettstedene eller listet du bare dem som eksempler? Hva gjorde de på apple store? brukte de din bruker eller lagde de en ny bruker?


Det er spesifikt de nevnte nettsidene som ikke lastes, ja. Det eneste de gjorde på App store var å logge seg inn på min bruker og skrive inn nettadressene, så virket alt som før.
medlem i 110 måneder
 

Re: Trøbbel med nettlesere

Innleggav mariustidemann » man 16.02.2015 14:22

Da beklager jeg. Jeg forstår ingenting av hva det kan være..

Brukerens avatar
medlem i 212 måneder
 


Returner til MacBook



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]