Mister WiFi-tilkobling hypping når maskin går på batteri

Diskusjon rundt Apples bærbare for profesjonelle.

Mister WiFi-tilkobling hypping når maskin går på batteri

Innleggav B8H » tir 14.10.2014 14:33

Hei,

Jeg har søkt rundt på forumet her for løsninger, men jeg har ikke helt klart å finne løsning på mitt problem og søker derfor litt kunnskap omkring dette her.

Beskrivelse av problem:
Maskinen fungerer utmerket når den er tilkoblet strømkilde. Men når jeg jobber kun på batteri så faller nettverkstilkoblingen ut til stadighet, og jeg må manuelt klikke på WiFi-symbolet og tilkoble ønsket nettverk. Leser jeg eksempelvis en nettavis, blar nedover, for så å klikke på en link, så kommer det at siden ikke kan vises. Må deretter koble til. Dette gjentar seg hele tiden. Dette skjer ikke hvis jeg kobler meg til iPhone/iPad når jeg er på farten, men hvis jeg er hjemme. Problemet kan vel kanskje også ligge i routeren, men opplever som sagt kun problemet på denne maskinen, og kun når den går på batteri. Har sjekket over strømspareinnstillinger, men har ikke funnet noe som kan hjelpe.

Oversikt over maskinvare/software:
- MacBook Pro 15" retina, 2.6GHz Intel Core i7, 16GB 1600MHz DDR3, OS X versjon 10.9.5.
- AirPort Time Capsule, versjon 7.6.4.

Er det noen som har opplevd dette problemet og kan gi meg noen tips for å bli kvitt problemet?

Takker for all hjelp jeg kan få.

Mvh
Bjørnar
medlem i 114 måneder
 

Re: Mister WiFi-tilkobling hypping når maskin går på batteri

Innleggav Grubasek » tor 22.06.2017 10:12

Har du funnet ut av dette nå?

Brukerens avatar
medlem i 155 måneder
 


Returner til MacBook Pro



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]