Bytte batteri MacBook Pro mid2010

Diskusjon rundt Apples bærbare for profesjonelle.

Bytte batteri MacBook Pro mid2010

Innleggav MattiasBL » fre 27.01.2017 9:19

Hei! Oppdaget i går, etter at mac'en hadde ligger ubrukt i noen uker, at batteriet hadde svulmet opp. Har lest at dette er en tilsynelatende "normal" hendelse på et gammelt batteri. Har tatt ut batteriet og har planer om å sette inn et nytt. Snakket med Apple Care og det viser seg at det originale batteriet (A1322) har gått ut av produksjon. Ser at det er relativt god tilgjengelighet på batteritypen A1331. Er det noen som vet om jeg kan bytte ut A1322 med A1331? Det er samme V / Wh. Internett vil ikke fortelle meg forskjellen på disse to batteriene, noen som kan gi en liten forklaring?

På forhånd mange takk!
medlem i 116 måneder
 


Re: Bytte batteri MacBook Pro mid2010

Innleggav StianG » lør 28.01.2017 0:00

Jeg kjøpte hos Altitec i fjor. Funker fint det i min mid 2010 MacBook Pro.

Ligner på dette:
https://altitec.no/originalt-batteri-ti ... 3-5wh.html

Samme kapasitet som det originale 5800 mAh. Fant flere uoriginale med lavere kapasitet.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 


Re: Bytte batteri MacBook Pro mid2010

Innleggav Morse » søn 29.01.2017 20:44

Note: Lithium ion battery shipping regulations limit the shipping methods for orders containing batteries. Domestic orders may only be shipped via Standard shipping. iFixit is not able to ship batteries internationally or outside the contiguous US at this time. iFixit Customer Support will contact you if your order needs to be modified after it is placed.

Vet ikke når denne bestemmelsen kom, har kjøpt batterier av dem tidligere, men nå er det altså stopp. Forståelig, ut fra transportsikkerhetsmessige hensyn.

Brukerens avatar
medlem i 163 måneder
 

Re: Bytte batteri MacBook Pro mid2010

Innleggav Nikolay » søn 29.01.2017 21:23

A1331 er for MacBook i plast, ikke for MacBook Pro. disse går ikke om hverandre. Om din maskin bruker A1322 skal du ha A1322.

Vi selger A1322 for 1100,- inkludert montering og et års garanti hos TechFix. Ikke ment som reklame, bare gir beskjed om en mulighet. Jeg jobber der.

Brukerens avatar
medlem i 123 måneder
 


Returner til MacBook Pro



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]