Får ikke tak i data fra Time Capsule

Diskusjon rundt Apples bærbare for profesjonelle.

Får ikke tak i data fra Time Capsule

Innleggav Tom Dooley » man 08.01.2018 0:53

Hei! Freelancer i nød!!

Formaterte hard disken min for noen dager siden. Før jeg gjorde det tok jeg en backup via time machine til en time capsule.

Når jeg skulle ha over filene igjen hadde jeg det litt travelt, så førte bare over det viktigste. Nå trenger jeg å ha tak i litt mer. Måten jeg fikk tak i de viktigste filene på var ved å "gå til time machine" for så å trykke på time machine i Finder. Da fant jeg data fra min "gamle" mac. Problemet nå er at om jeg går til time machine så er time capsule grået ut i Finder. Så jeg får ikke lenger tak i de gamle filene. Eneste som ligger opp i dagen er de skarve backupene fra etter at jeg formaterte hard disken.

Før har jeg også kunnet bare mounte disk fila til time capsule via Finder, men det går ikke lenger. Skjer bare ingenting når jeg prøver. Hører disken på time capsule jobber i et par sekunder, men så stopper den.

Noen som kan hjelpe? Jeg må ha tak i regnskapet for 2017! Haha. :)

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 

Re: Får ikke tak i data fra Time Capsule

Innleggav Morse » man 08.01.2018 18:19

For å spørre på vegne av Captain Obvious, du har selvsagt tatt omstart på både maskin og Time Capsule?

Brukerens avatar
medlem i 162 måneder
 

Re: Får ikke tak i data fra Time Capsule

Innleggav Tom Dooley » man 08.01.2018 23:38

Jupp.

Men jeg var litt kjapp i vendinga. Selv om "time capsule" er grået ut gikk det å trykke på den. Så regnskapet er berga. :)

Brukerens avatar
medlem i 182 måneder
 


Returner til MacBook Pro



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]