Mail-tjener på Mac:Mail forsvinner, men er der og fortsatt?

Diskusjon rundt Apples bærbare for profesjonelle.

Mail-tjener på Mac:Mail forsvinner, men er der og fortsatt?

Innleggav fhelene » man 01.04.2019 13:13

Hei! Håper noen kan hjelpe meg med dette. Jeg finner ingen løsninger når jeg googler.
Jeg har en exchange/outlook konto, som jeg har brukt leneg i mailtjeneren på macen. I stad gikk jeg vekk framacen og da jeg kom tilbake var plutselug ale mail i innboksen in tilknyttet denne kontoen, borte. Men mails ligger ofrtsatt i mapper, men ikke de som var i innboksen. Får jeg derimot en ny mail, kommer dette ikke opp, men hvis jeg søker på den, så kommer den opp. Da må jeg fysisk trykke "flytt til innboks" for at den skal komme opp der. Så dette avhenger jo at jeg følger med på om jeg får mail et annet sted enn på macen. Jeg flytter til innboks, selv om det står at mailen allerede er i innboks. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Jeg har skrudd av og på macen, oppdatert programvare, gjort brukeren inaktiv.. Siste utvei er å fjerne den helt, men da forsvinner hele systemet med alle mappene mine.
medlem i 154 måneder
 

Re: Mail-tjener på Mac:Mail forsvinner, men er der og fortsa

Innleggav Helge Hafstad » man 01.04.2019 20:13

Marker mailboksen det gjelder i sidepanelet og velg Gjenoppbygg fra Postkasse-menyen (nederste valg). Pleier å hjelpe.

Brukerens avatar
medlem i 206 måneder
 


Returner til MacBook Pro



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]