AirPortkort utan signal

Diskusjon rundt Apples Power Mac

AirPortkort utan signal

Innleggav Smertehyl » ons 09.04.2008 0:05

Hei hei.

Har ein PowerMac G4(Mirror drive doors) der AirPortkortet brått slutta å verke i dag. Det er ein AirPort Express som er basestasjon, alle andre maskiner finn nettverket utan problem.

Eg har resett basestasjonen, restarta powermacen, kjørt onyx og så vidare...ingenting ser ut til å hjelpa. Hjelp! Har nokon eit godt tips?

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: AirPortkort utan signal

Innleggav Dorkfish » ons 09.04.2008 12:59

Ta ut airport kortet og sett det inn igjen. Er antenna på plass?

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 193 måneder
 

Re: AirPortkort utan signal

Innleggav Smertehyl » ons 09.04.2008 19:08

Hei.

Joda, det har eg prøvd - utan resultat...andre forslag?

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: AirPortkort utan signal

Innleggav Ogga » ons 09.04.2008 19:15

Har du et annet Airportkort kunne du jo ha prøvd det. Men det høres ut som om det er gåent.
medlem i 222 måneder
 

Re: AirPortkort utan signal

Innleggav admin » ons 09.04.2008 19:23

Høres veldig ut som at ditt Airport kort er dødt dessverre.. Du kan evt. prøve å slå av maskinen, trekke ut stikkkontakten og la den stå uten stikkkontakt i 10-15 minutter.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: AirPortkort utan signal

Innleggav Smertehyl » ons 09.04.2008 19:25

Damn...slik utan vidare? Merkeleg, og irriterande... forresten var dette noko som skjedde etter siste oppdatering(som vart lagt inn måndag) Dette er den gamle typen airportkort og, ikkje like lett å få tak i...

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: AirPortkort utan signal

Innleggav admin » ons 09.04.2008 19:30

Skjedde det umiddelbart etter oppdateringen - eller kom det et par dager etter oppdateringen?

Hvis du har en annen eldre Mac som krever disse kortene kan du jo prøve å se om du får det til å fungere der? Et tips kan også være å titte i supportforumet til Apple for den aktuelle maskinen du har, hvis mange har samme problem så er det noe som tyder på at det er en programvarekonflikt inne i bildet.

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: AirPortkort utan signal

Innleggav Smertehyl » ons 09.04.2008 19:32

Det skjedde umiddebart etter oppdateringa. Eg har ein gamal iMac eg kan prøva kortet i. -Skal gjera det til helga. Takk for hjelp så langt!

Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Re: AirPortkort utan signal

Innleggav admin » ons 09.04.2008 19:33

Hvis det skjedde umiddelbart etter oppdateringen er det jo også noe som kan tyde på at det er denne oppdateringen som har skyld i problemene.

Sjekk hva statusen er i en iMac, kanskje det rett og slett er et software problem :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 


Returner til Power Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]