Trenger svar! hvor stor pakke må en power mac g3 pakkes i?

Diskusjon rundt Apples Power Mac

Trenger svar! hvor stor pakke må en power mac g3 pakkes i?

Innleggav Olep092 » søn 01.06.2008 19:48

Hei jeg skal kjøpem eg en power mac g3, den skal bli sendt i posten, jeg skal selv finne ut av frakten, hor stor eske må den pakkes i ? Trenger svar!

Mvh Ole Petter
medlem i 190 måneder
 

Re: Trenger svar! hvor stor pakke må en power mac g3 pakkes i?

Innleggav plunun » søn 01.06.2008 19:52

du kan vel bare legge ut 2 tråder til for å se hvor mange flere som blir ****** irritert når forumet skal fylles opp med akkurat de samme spørsmåla,

og se om du får mer svar slik.

Brukerens avatar
medlem i 195 måneder
 

Re: Trenger svar! hvor stor pakke må en power mac g3 pakkes i?

Innleggav agnes » søn 01.06.2008 19:54

Hvorfor ikke be selgeren pakke den godt inn, og sende den som en norgespakke? Da har størrelsen ikke så mye å si, så lenge den er under 10 kg.

Dette koster 125 kroner
medlem i 195 måneder
 

Re: Trenger svar! hvor stor pakke må en power mac g3 pakkes i?

Innleggav quadra800 » søn 01.06.2008 19:58

Nå får du skjerpe deg, Ole Petter! Det er garantert ikke få som har blitt forbanna av spamminga di, og hadde det vært opp til meg hadde du blitt sendt på trynet ut herfra i en viss fart. Og les reglene. Der står det at dobbeltposting og spamming ikke er lov, som om ikke det skulle være logisk nok. >:-o

BTW: Læ r dei norrrrsk

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Trenger svar! hvor stor pakke må en power mac g3 pakkes i?

Innleggav Olep092 » søn 01.06.2008 20:04

Unskyld får alle innleggene.

Takk får svaret jeg hadde også tenkt på og få den sendt som en norges pakke.
medlem i 190 måneder
 

Re: Trenger svar! hvor stor pakke må en power mac g3 pakkes i?

Innleggav TheRealChristoffer » søn 01.06.2008 20:23

er ikke dette 3 post? Og hvis du tenkte den kunne det så hvorfor spørre da?
§1.3 SPAM, multilevel marketing, affiliatelenker etc. er ikke tillatt

Det er ikke tillatt å drive markedsføring av komersielle produkter eller tjenester, herunder skjult reklame og såkalt multilevel marketing, dersom det ikke på forhånd foreligger skriftlig avtale med administrator av nettstedet. Annen uønsket informasjon, som går under uttrykket spam, er heller ikke tillatt. Såkalte "affiliate" lenker hvor eieren lenken mottar penger, poeng eller andre ytelser når noen trykker på disse lenkene er heller ikke tillatt å poste på i1s forum uten å informere klart og tydlig om at dette er linker som gir avsender fordeler.

i1 forbeholder seg retten til å fjerne enhver informasjon som blir tolket å være et brudd på denne regelen. i1 har null-toleranse på gjentagende spam eller markedsføring av kommersielle produkter/tjenester uten på forhånd å ha avklart dette med administratorer/moderatorer.


§2 Søk først, spør etterpå

Før du legger inn et spørsmål må du søke i forumet. Forumet inneholder tusenvis av tråder og sannsynligheten for at ditt spørsmål er tatt opp før er stor. Les søkeguiden for å lære hvordan å søke effektivt.


§2.3 Skriftspråk er viktig

Skriftspråk er viktig. Bruk av store bokstaver, utropstegn og språk skal være innenfor rimelighetens grenser. For mye bruk av store bokstaver, utropstegn eller SMS-språk/forkortelser er absolutt ikke ønsket på i1-sidene.


§2.5 Dobbeltposting eller "bumping" er ikke tillatt

Dobbeltposting er noe som ikke skal forekomme. En tråd skal aldri postes i flere forum. Rediger forrige innlegg hvis du har tilleggsinformasjon som må legges til. Eneste unntak er hvis det er en gammel tråd som ikke lengre er aktiv, hvor ny informasjon har kommet opp. Det vil da være greit å legge inn den nye informasjonen som et nytt innlegg. En gammel tråd defineres som minimum en uke (7 dager).

Brukerens avatar
medlem i 205 måneder
 


Returner til Power Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]