Bluetooth-modul til PowerMac

Diskusjon rundt Apples Power Mac

Bluetooth-modul til PowerMac

Innleggav ask » søn 07.09.2008 22:40

Vet noen hvor man får kjøpt Bluetooth-modul for intern montering til PowerMac G5?

Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Re: Bluetooth-modul til PowerMac

Innleggav T.B.Hansen » man 08.09.2008 8:23

Såvidt jeg vet har denne modellen et kombinert AirPort Extreme og Bluetooth-kort. Mitt tips er at dette nå kan være vanskelig å få tak i, og uforholdsmessig dyrt om det finnes.

Men du får jo Bluetooth USB-sticker slengt etter deg i de fleste elektronikk-butikker.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Bluetooth-modul til PowerMac

Innleggav Burrell » man 08.09.2008 8:43

For det første er det feil at airport og bluetooth var kombinert på denne maskinen, og for det andre - hvorfor skal det være dyrt?

Jeg kjøpe et slikt kort med en antenne på eBay for USD40 i fjor høst - har dårlig erfaring med bluetooth dongles.

B.

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Re: Bluetooth-modul til PowerMac

Innleggav T.B.Hansen » man 08.09.2008 8:59

For det første er det feil at airport og bluetooth var kombinert på denne maskinen, og for det andre - hvorfor skal det være dyrt?

Mulig det finnes ulike versjoner. Noen G5'ere hadde i alle fall et slikt kombinert kort (tror du finner noe om det, hvis du søker på Apples web-sider).

Hvorfor dyrt? Nye deler til utgåtte modeller er gjerne det. Men det går sikkert an å få noe brukt.

USB-dingser er ofte noe billig dritt, ja. Men av og til funker de også.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 

Re: Bluetooth-modul til PowerMac

Innleggav coolerguy » man 08.09.2008 9:05

Hvis du ender opp med å måtte kjøpe en generisk dongle, ikke kjøp noe annet enn D-Link DBT-120, da dette er den eneste jeg har funnet som Macen liker over lengre tid...

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 

Re: Bluetooth-modul til PowerMac

Innleggav T.B.Hansen » man 08.09.2008 9:32

Virket i alle fall utmerket med min gamle G4.

Brukerens avatar
medlem i 214 måneder
 


Returner til Power Mac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]