Min første mac!! \o/

Diskusjon rundt Apples iMac

Innleggav supah » tor 11.03.2004 18:27

Hehe :D
medlem i 245 måneder
 

Innleggav TeSp » man 15.03.2004 17:17

jeg kjøpte en pb 15" for en stund siden og vil også ha en G5.... Den er så fin!!!!!! du skal ikke kjøpe en av de nydelige lcd skjermene fra apple da?

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav supah » man 15.03.2004 18:18

Nei, jeg har kjøpt en 22" viewsonic crt skjerm. Jeg jobber med grafikk, og i den sammenheng vil en crt skjerm være bedre - jeg får mer for penga :)
medlem i 245 måneder
 

Innleggav TeSp » man 15.03.2004 18:21

hehe.... Kan jeg spørre deg om du spiller noen pc spill?? Kan jeg se noe av arbeidene dine??? Har du noen bakgrunner? Vil ha en ny grønn grafisk bakgrunn.. :P

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav admin » man 15.03.2004 18:55

Gratulerer med Macen.. den blir du gla i :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 227 måneder
 

Innleggav supah » man 15.03.2004 18:57

Sjekk ut den siste posten i denne threaden http://mac1.no/community/modules.php?na ... 7e3152a8b0

Personling synes jeg denne ble litt tøff, http://www.extensivedesign.com/images/abstract_04_.jpg og så er den grønn :) Her er en litt eldre en -> http://home.online.no/~h-ljoekj/futuristic.jpg

Spiller Generals Zero Hour og litt Railroad Tycoon 3 :P Har nettopp kjøpt meg Halo og Quake III til macen. :)
medlem i 245 måneder
 

Innleggav supah » man 15.03.2004 19:03

admin skrev:Gratulerer med Macen.. den blir du gla i :)


Ja, det håper jeg virkelig :P Gleder meg som en unge. Hehe
medlem i 245 måneder
 

Innleggav TeSp » man 15.03.2004 19:08

hehe knall men jeg hadde egentlig tenkt meg litt mer tegnet.... Ikke fult så 3d... Men de var tøffe.. hadde tenkt litt mer av dette hvis du skjønner.. Jeg lurte også på en ting til siden du sikkert er photoshop mastah, hvordan kan jeg bare få en layer til å bli sort/hvit?
Du har vel ikke spilt noe cs? Har spilt men en person som kaller seg supah over lengere tid...

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav TeSp » man 15.03.2004 19:09

hehe knall men jeg hadde egentlig tenkt meg litt mer tegnet.... Ikke fult så 3d... Men de var tøffe.. hadde tenkt litt mer av tegnet hvis du skjønner.. Jeg lurte også på en ting til siden du sikkert er photoshop mastah, hvordan kan jeg bare få en layer til å bli sort/hvit?
Du har vel ikke spilt noe cs? Har spilt men en person som kaller seg supah over lengere tid...

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav supah » man 15.03.2004 19:18

Spilte en del cs før. Siste gang var vel i høst elr no.

Om du vil ha et layer svart\hvitt bruker du desaturate funksjonen. ( Ctrl+Shift+U eller Image>Adjustments>Desaturate)
medlem i 245 måneder
 

Innleggav TeSp » man 15.03.2004 19:25

takk takk... Hva er det du jobber som egentlig? grafiker? dvs at du gjør hva? sorry hvis jeg er nesevis.. bare er litt nysjerig.. :P

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav TeSp » man 15.03.2004 19:25

takk takk... Hva er det du jobber som egentlig? grafiker? dvs at du gjør hva? sorry hvis jeg er nesevis.. bare er litt nysjerig.. :P
Du kan tjatte med meg på aim hvis du vil @ superpsyte

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav supah » man 15.03.2004 19:30

Jeg lager layouts til nettsider, logoer, bannere ect. Jobber i Photoshop og Illustrator.
medlem i 245 måneder
 

Innleggav TeSp » man 15.03.2004 19:35

kan jeg be deg sjekke en ting for meg? Jeg lager et icon for en kammerat av meg. Også kan ikke du sjekke hva du syntes om iconet? skal jeg sende psd? har du email??
Jeg er en student som ønsker om å bli en grafiskdesigner elns... og holder på med photoshop og illustrator på litt amatør basis, kan man kalle det. Jeg bare lager små ting og tar endel toturials.. Men det er alltid små ting som man glemmer hele tiden. Som svart/hvit tingen.
:roll:
Men det kommer seg sikkert...
Vil du se på iconet som blir et mac only program? Kammeraten min programerer det og jeg ska da lage icon og andre småting..

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav supah » man 15.03.2004 19:58

Jada, bare til å maile d. andreazl@online.no - du finner også mailen i profilen eller ved å trykke på knappen 'mail' som vises i postene mine ;)
medlem i 245 måneder
 

Forrige

Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]