Svært dårlig førsteinntrykk

Diskusjon rundt Apples iMac

Innleggav thomasb » tor 15.04.2004 19:27

Det begynner snart å bli komisk. Si til Apple at du nå forventer en eller annen form for kompensasjon!

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav sls » tor 15.04.2004 19:54

Hvis du bruker maskinen til arbeid og kan bevise dette, samt vise til tap som følge av manglende datautstyr, kan du kreve kompensasjon.

Har selv opplevd rot hos supporten til Apple. En gang hadde de skrevet feil navn på pakken som iBooken skulle hentes i. Husker ikke helt hva det stod, men var noe med Dyrefronten el.l. Fikk orden på det, men da iBooken skulle tilbake etter service klarte de å sende den til Oslo-adressen min, når jeg hadde dobbeltsjekket med dem at den skulle fra og til Trondheim. Ringte da Apple (ikke Applecare) og ga dem en formell (muntlig) klage. Masse beklagelser, og maskinen kom til slutt til rett adresse.

Krev en iPod mini!! ;) Her skal du i alle fall få en ordentlig beklagelse.

Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 

Innleggav supah » tor 15.04.2004 21:57

Har klagd og krevd kompensasjon fra den lokale leverandøren. Skal kontakte de og Apple i morra. Forhåpentligvis kommer vi fram til en løsning.
medlem i 245 måneder
 

Innleggav TheX » fre 21.01.2005 19:49

Litt dumt å vekke et slikt emne til live igjen, men etter at jeg fant dette emnet, fikk jeg innmari lyst til å vite hvordan det gikk. Supah?

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Innleggav netromac » fre 21.01.2005 20:25

Var litt brå slutt på historien ja. Der ser imidlertid ut som om det endte godt ;-)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav Otsego » fre 21.01.2005 20:33

Hehe, hadde vært kjekt og høre slutten på historien ja :P

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav netromac » fre 21.01.2005 20:40

He, he. Kom på denne tråden. Den omhandler da gang nr 3 som supah må sende inn G5'en til reparasjon.

Denne posten er bare utrolig morsom da ;-)
supah skrev:Fikk macen tilbake i dag! Det var en processor som var gåen. Snakker om rask service. Dog, en nedtur. Infocare hadde festet et klistremerke på G5en. ET KLISTREMERKE!!! :evil: Det er et forholdsvis lite merke med strekkode som er festet nede, bak på macen, men likevel. Det synes jeg var unødvendig. Klistremerket er av den typen som er svært vanskelig å få av. Når jeg prøver å dra det av sitter masse igjen! Krise! Noen som har noen gode tips? :?


netro 8)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav supah » lør 22.01.2005 2:49

Hehe, joda, det endte godt til slutt. :) Jeg fikk endelig en G5 som virket, og ett års utvidet garanti som plaster på såret, og sa meg fornøyd med det.
medlem i 245 måneder
 

Innleggav dagga » lør 22.01.2005 12:34

supah skrev:Hehe, joda, det endte godt til slutt. :) Jeg fikk endelig en G5 som virket, og ett års utvidet garanti som plaster på såret, og sa meg fornøyd med det.


Hvordan funker maskina for deg no da?

Angrer du på at du switcha?

Heeeregud så uflaks det går ann å ha!!!!!!
Hadde lissom vært litt mere greit hvis det hadde skjedd en god gammel "macer" siden vi vet hva som "venter"... men at det skal skje noen som aldri har hatt mac før er nesten for jævli ( det er det jo uansett, men)

:(



Håper alt funker som det skal og at du er stoorfornøyd :D


k-

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav supah » lør 22.01.2005 12:38

Den funker fin-fint. Har ikke angra et sekund. Er nå på vei til å kjøpe meg en iBook også :)
medlem i 245 måneder
 

Innleggav dagga » lør 22.01.2005 12:48

Hehehehe...kanon :D

Godt å høre!!

k-

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Forrige

Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]



cron