Hva synes folket om den nye iMacen?

Diskusjon rundt Apples iMac

Innleggav inikken » tir 31.08.2004 15:49

Tror jeg liker den... Ja, selv om jeg nok savner svinghalsen så er det jo litt stas å kunne henge den på veggen da...

Brukerens avatar
medlem i 243 måneder
 

Innleggav smacmac » tir 31.08.2004 15:50

Konge.

Apple har gjort det før og gjør det igjen: Putter en hel data inn i noe som ikke er særlig me større enn en skjerm.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav sniffer » tir 31.08.2004 15:54

LCD iMac'ene har aldri appelert til meg. CRT iMac'ene var utrolig morsomme utseendemessige. Første inntrykket mitt av iMac G5 modellene er at de er kompakte med underbitt. En slags cross over mellom iPod, Al skjermene og eMac. Men nå etter at de har synket litt inn, begynner jeg å få litt av den samme feelingen med de som iMac CRT - Mye personlighet. Lol. Lurer på hvordan de er i real-life. :mrgreen: 8O

Brukerens avatar
medlem i 248 måneder
 

Innleggav netromac » tir 31.08.2004 15:55

Synes den forrige iMacen var stilig. Den hadde klasse, var annerledes. Ble lagt merke til. Allikevel var det ikke så fryktelig mange som kjøpte den. Muligens ble den for annerledes. Litt for lite ordentlig datamaskin og litt mer stilig interiør.

Den nye iMacen er ren. Den vil passe inn over alt. Takk og pris at den ikke er laget i aluminium. Den vil gli like lett inn i moderne hjem som den vil gli inn i de fleste kontorlokaler. I tillegg tar den opp mindre bordplass enn den gamle. Pluss at den er mye kraftigere.

Jeg hadde bare ønsket at Apple inkluderte et skikkelig skjermkort og litt mer ram, ihvertfall i den største modellen.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav safarikjx » tir 31.08.2004 17:12

Veldig stilig! bra pris også! Jeg får bare spare til en!! :D

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav TeSp » tir 31.08.2004 17:26

Jøss, se på cd-rom stasjonen. Den er i øverste høyre gjørne..l.

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav safarikjx » tir 31.08.2004 17:44

TeSp skrev:Jøss, se på cd-rom stasjonen. Den er i øverste høyre gjørne..l.


Ja. Det var egentlig litt tungvint nesten.. Men veldig stilig også! Skal ikke si for mye om den jeg. Har jo ikke sett den med mine egne øyne enda, og ikke prøvd den heller

Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav CrazyGoNuts » tir 31.08.2004 17:55

sobert og pent, men jeg syns endel av de forslagene til hvordan den kom til å se ut var bedre.. De har på en måte seifa og ikke laga et litt provoserende design... Litt synd spør du meg, men jeg skjønner det og syns ikke den nye iMacen er noe anna en pen! Jeg hadde håpa på en cube-variant med frittstående skjerm for det kunne betydd en rimeligere serie med skjermer som ville gitt meg et alternativ som jeg kunne brukt til dual-skjerm med min powerbook...

Velvel! Jeg hilser den nye iMacen velkommen og tillykke her i verden!
medlem i 236 måneder
 

Innleggav magnus » tir 31.08.2004 17:59

Den var så utrolig stilig den der, skulle så gjerne ha hatt en slik, slik at jeg hadde hatt alle imacene, i førsteutgaver… Men tror nok desverre ikke det blir noe :(. en verdig overtaker for iMac G4 :)
medlem i 244 måneder
 

Innleggav pale » tir 31.08.2004 18:58

Fikk nesten lyst på en jeg og!
medlem i 235 måneder
 

Innleggav magnus » tir 31.08.2004 19:05

bare nesten? :S Har så lyst på en at jeg holder på å dø…
medlem i 244 måneder
 

Innleggav Edzilla » tir 31.08.2004 19:42

Og det beste med det hele er at da er det ikke så lenge til vi kan se en Powerbook G5. Jiippii!!!
medlem i 237 måneder
 

Innleggav magnus » tir 31.08.2004 19:58

Hehe, ikke før du har fått det ene skal du ha det andre :)
medlem i 244 måneder
 

Innleggav Edzilla » tir 31.08.2004 20:09

Nei du sier noe. Men jeg har lenge ventet på en ny Powerbook. Nå sitter jeg med en fullspekket PB G4 867 15". Kan liksom ikke forsvarer å kjøpe en ny PB G5 15 1.5Ghz. Eller kan jeg det..
Nei. Tror jeg venter til det kommer en PB G5.
medlem i 237 måneder
 

Innleggav MasterFlx » ons 01.09.2004 15:06

Den har vel ikke helt sunket inn hos meg enda heller, men den ser jo stilig ut med tastatur og mus da...
Prisen er jo egentlig veldig grei den til å være første verson, eller hva?
Tror jeg venter med å kjøpe til de har oppdatert den litt og sunket prisen litt til, det er jo lik pris politikken til apple det...

Søt maskin :wink:

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

ForrigeNeste

Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]