Hodeløs iMac.. humbug

Diskusjon rundt Apples iMac

Hodeløs iMac.. humbug

Innleggav Snarf » fre 24.09.2004 1:16

Vil berre seie at alle som går rundt og snakkar om hodeløse iMacar, (Var ganske mange av dei før paris expoen.. og dei vil komme igjenn neste gang den skal oppgraderes) har MISFORSTÅTT heile vitsen med iMac. Utruleg kor mange forum som krydde med fantasiar om hodeløs iMac og at DÅ ville endelig fleritalet kunne switsche. fordi det er skjermen 8osm koster 2000 på mpx) som gjer at det blir for dyrt å kjøpe imac?
Hallo?

Vitsen med iMac er jo å selge ein altiett løysing, som er lun for lommeboka, men gir deg bra ytelse alikevel.
Om du vil ha ein hodelaus imac og det er det som trengs for at du skal switsje til mac idag, KJØP POWERMAC G4 eller G5. Powermac G4 kostar 12 tusen spenn. DER har du den hodelause iMacen.

Så please. lat oss for GUDS skyld ikkje sjå poastar om det her inne, sånn som nkelte andre sider flaut i..

Ah. Godt å få rase litt ifrå seg. har gått og irritert meg pga dette der i 6 mnd no...

Ha overbærenhet med meg folks.. får høyre at eg er dum som brukar mac KVAR dag..

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav magnus » tir 28.09.2004 16:17

Er ganske så enig med deg, det er tull å tro at iMac noen gang vil komme uten skjerm.
iMac = Skjerm + maskin i ett
Power Mac = Skjerm + maskin i to ;)
medlem i 245 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]