iMac G5 20" 250 GB S-ATA 1 GB RAM + AP Express

Diskusjon rundt Apples iMac

Lang ventetid på iMac?

Innleggav sinatra » tir 19.10.2004 12:55

En dong sa til meg at iMac skulle lanseres 23. oktober i norge. Og at det var en vetetid som ikke lignet grisen.

Jeg er fersk hva angår Mac. Men har nå bestilt en iMac 20".

Lurer da siden jeg har sett flere her på forumet, som allerede har denne hjemme. Kan det være riktig at jeg ikke kan forvente å få denne maskin før på nyåret? 8O

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Innleggav netromac » tir 19.10.2004 12:58

Hvor bestilte du?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Re: Lang ventetid på iMac?

Innleggav Ttiger » tir 19.10.2004 13:16

sinatra skrev:En dong sa til meg at iMac skulle lanseres 23. oktober i norge. Og at det var en vetetid som ikke lignet grisen.

Jeg er fersk hva angår Mac. Men har nå bestilt en iMac 20".

Lurer da siden jeg har sett flere her på forumet, som allerede har denne hjemme. Kan det være riktig at jeg ikke kan forvente å få denne maskin før på nyåret? 8O


har bestilt en for min bror, på apple.no den ble sendt 5.okt og er ikke langt unna :D men jeg vet om flere som har bestilt når imac kom ut, og enda ikke har fått den, dette gjelder (tror jeg) de som ikke har bestilt hos apple.no. Ikke vet jeg..

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav ackiboa » ons 20.10.2004 17:02

Efter att ha hittat inställningen för G5ans processorhastighet, blev det lite mer imponerande resultat. Dubbelt upp mot min förra iMac. Nu återstår lite minnesutbyggnad så att jag kan räkna hem 128-bitars-effekten.

Kolla in lite farttester: http://www.hardmaccafe.com/viewtopic.php?t=2844&start=0

(Imac G5 är "by default" processorhastigheten inställd på Automatisk under Alternativ i Energy Saver - för bästa fartupplevelse, ställ in på Högsta/Highest.)
medlem i 246 måneder
 

iMac G5

Innleggav Nitram » fre 29.10.2004 22:43

Hei bestilte iMac G5 29.09.04, har enda ikke fått den.

:evil:

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

gratulerer :)

Innleggav åttitre » fre 29.10.2004 22:46

grattis supermac :=) den kledde powerbooken ;)
medlem i 239 måneder
 

iMac G5

Innleggav Nitram » fre 29.10.2004 23:42

Grrr klarer nesten ikke å vente på min iMac G5, Har ventet i over 1 måned.



:evil:

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

DET ER IKKE MULIG!!!!

Innleggav RonnyS » lør 13.11.2004 12:03

supermac skrev:er ikke verdens beste fotgraf, men uansett; her er noen bilder :)

http://www.murel.no/mac1/

Hvordan i all verden ken det være mulig å ha det så ryddig på pulten? Du imponerer stort! :D

Ronny S
medlem i 233 måneder
 

Innleggav sinatra » lør 13.11.2004 12:10

ackiboa skrev:(Imac G5 är "by default" processorhastigheten inställd på Automatisk under Alternativ i Energy Saver - för bästa fartupplevelse, ställ in på Högsta/Highest.)


Takk for tipset. Dette var jo som natt og dag. Leste dette lenge før jeg fikk min, og jeghar vært litt skuffet over hastigheten. Men nå er det jo bare fryd og gammen. :D

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Re: iMac G5

Innleggav sinatra » lør 13.11.2004 12:11

Nitram skrev:Grrr klarer nesten ikke å vente på min iMac G5, Har ventet i over 1 måned.
:evil:


Har du fått den? Jeg bestillte min 17.09.2004. Fikk den på Torsdag. Jeg bestillte ikke fra Applestore da.

Brukerens avatar
medlem i 234 måneder
 

Forrige

Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]