iMac G5 20" er like rundt hjørne

Diskusjon rundt Apples iMac

iMac G5 20" er like rundt hjørne

Innleggav sinatra » ons 10.11.2004 9:25

WOW. Etter 5 ukers venting har jeg endelig fått en bekreftelse på levering. Imacen min kom til Skien i går. Dvs. at jeg bør ha den hos meg innen uka er omme. Nå er jeg bortimot like ustabil som en flodhest på stylter.

Gleder seg jah! :D

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav GummiTZ » ons 10.11.2004 9:55

Meh! Jeg vet VELDIG godt hvordan du har det! Fikk min iMac G5 17" i forgårs etter nøyaktig 4 ukers venting. Det var værdt hvert sekund, selv om det var nesten uutholdelig. Aaahh... :p

Skien i går sa du? Bestilt fra applestore, sendt med TNT? Isåfall tipper jeg du har den i løpet av dagen kanskje?
medlem i 232 måneder
 

Innleggav sinatra » ons 10.11.2004 10:00

GummiTZ skrev:Skien i går sa du? Bestilt fra applestore, sendt med TNT? Isåfall tipper jeg du har den i løpet av dagen kanskje?


Nei. Den er ikke bestilt fra applestore. Har bestilt den gjennom addex.no til firmaet, så jeg kan trekke den av på bruttolønn :)

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav GummiTZ » ons 10.11.2004 10:04

Oioi? *tenketenke* Tjener du noe mer enn bare skattefordelen på å gjøre det på den måten? Hvordan er prisene fra appex?
medlem i 232 måneder
 

Innleggav sinatra » ons 10.11.2004 10:41

GummiTZ skrev:Oioi? *tenketenke* Tjener du noe mer enn bare skattefordelen på å gjøre det på den måten? Hvordan er prisene fra appex?


Nå er ikke jeg noen ræser på bruttolønnstrekk. Men jeg vet såpass at jeg betaler produktet eks.mva. før skatt. Så det er en del kroner å spare ja. Eks.Mva prisen for herligheten er kr 14.715,-

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav sinatra » ons 10.11.2004 13:49

Buhu. Snakka med folka på Addex. Virker ikke som iMacen er så nære som jeg hadde håpet og trodd, siden jeg da hadde fått leveringsdato. Neida. Leveringsdatoen var i går, og det var ubekreftet leveringsdato til dem.

Vel, da går jeg tilbake til min negative dvale, og forventer ikke å få den før på nyåret.

Æsj altså!!!

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav sinatra » tor 11.11.2004 15:21

DEN KOM I DAG!!! WEEEEEEE!

Kan ikke klokka bli fire så jeg får kommet meg hjem.... oooooooh. Ingen døde pixler ;)

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav GummiTZ » tor 11.11.2004 16:45

Ah, du kommer til å digge den! Hatt min siden mandag nå, og det har blitt lite nattesøvn... ;)
medlem i 232 måneder
 

Innleggav netromac » tor 11.11.2004 17:02

Gratulerer. Ventetiden endelig over.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav RonnyS » fre 12.11.2004 20:10

Sitter her og venter på min 20"... Ble lovet å få den levert denne uka, men ser at den forlot Eindhoven i dag... :(
Om jeg ikke har gleden av å tukle med den (iMac'en altså) i helga, så har jeg væffal noe å glede meg til fremdeles. :D

Ronny S
medlem i 232 måneder
 

Innleggav sinatra » fre 12.11.2004 22:23

RonnyS skrev:Sitter her og venter på min 20"... Ble lovet å få den levert denne uka, men ser at den forlot Eindhoven i dag... :(
Om jeg ikke har gleden av å tukle med den (iMac'en altså) i helga, så har jeg væffal noe å glede meg til fremdeles. :D

Ronny S


Jeg lover deg. Du glemmer nesten hvor lenge du har ventet når den endelig kommer. Det var ett "stort" øyeblikk da jeg fikk min 20" ut av esken for første gang.

Og glem alle bildene du sikkert sitter og ser på annenhver dag. Den er enda råere i virkeligheten. "Du tror det ikke før du får se det" er vel passende kanskje? 8)

Brukerens avatar
medlem i 233 måneder
 

Innleggav magnus » fre 12.11.2004 23:09

Haha sitter selv å venter :D
Skulle egentlig ikke kjøpe denne, men ble allikevel, kunne ikke bryte tardisjonen med iMac nå :P

iMac G3 Rev. A
iMac G4 Rev. A
iMac G5 Rev. A

Det blir bra :D
medlem i 244 måneder
 

Innleggav RonnyS » lør 13.11.2004 11:41

sinatra skrev:
RonnyS skrev:Sitter her og venter på min 20"... Ble lovet å få den levert denne uka, men ser at den forlot Eindhoven i dag... :(
Om jeg ikke har gleden av å tukle med den (iMac'en altså) i helga, så har jeg væffal noe å glede meg til fremdeles. :D

Ronny S


Jeg lover deg. Du glemmer nesten hvor lenge du har ventet når den endelig kommer. Det var ett "stort" øyeblikk da jeg fikk min 20" ut av esken for første gang.

Og glem alle bildene du sikkert sitter og ser på annenhver dag. Den er enda råere i virkeligheten. "Du tror det ikke før du får se det" er vel passende kanskje? 8)


Jeg vet - jeg vet. Var innom et Mac-center i Amsterdam og tuklet litt med både 17" og 20". *vente-vente*

Ronny S
medlem i 232 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]