Aluminium skin til iMac'en ?

Diskusjon rundt Apples iMac

Aluminium skin til iMac'en ?

Innleggav LilleHjelper » søn 21.11.2004 22:14

Kona lar meg ikke kjøpe iMacen fordi den ikke falt i smak.. -det hvite gjorde seg ikke så bra.. :?

Derimot så PowerMacen og Apple Cinema skjermene tilfresstillende ut til at jeg skulle få dra det med inn i heimen -helt til ho så prislappen seff 8O

Skin til iMacen - noen som har hørt om det ? Mulig å bytte ut den hvite ramma med fx en i aluminium?

-ellers ender det nok opp med at jeg må spare i et eller to års tid til jeg har råd til en PowerMac :(
medlem i 247 måneder
 

Innleggav Otsego » søn 21.11.2004 22:16

har du mulighet får det så vis kona di hva iMac'en duger til, så kanskje hun skifter meninga :P

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav GummiTZ » søn 21.11.2004 22:25

...eller si at "jaja, da får jeg vel heller kjøpe en vanlig PC da", så kanskje det ordner seg. Hvis kona di IKKE liker iMac'en tror jeg det skal MYE til før hun finner en PC hun aksepterer, så da sitter hun til slutt uten noe valg...

For min egen del: Skyt meg hvis jeg noensinne lar en kvinne bestemme hvilket teknologisk utstyr jeg kan anskaffe meg og ikke...DET området er HELLIG... ;)
medlem i 232 måneder
 

Innleggav LilleHjelper » søn 21.11.2004 22:27

Hehe - tøffelhelt jeg? 8)
medlem i 247 måneder
 

Innleggav Bonna » søn 21.11.2004 22:37

Er faktisk meget enig med kona di! iMac G5 er ikke fin! Mye bedre om det hadde vært aluminium skin! Blei meget skuffet over designen på iMac G5! Likte til og med bedre iMac G4, for den hadde en design som var oppmerksomhetsvekkende, og så ikke nødvendigvis ut som en billig plastboks, som jeg mener iMac G5 ser ut som
medlem i 244 måneder
 

Innleggav hansi » søn 21.11.2004 22:53

jeg personlig mener at iMac g5 ikke bare er drit "deilig", men også et teknologisk mesterverk!

tviler på at en imac skin vil bli noe bra, det hvite ser absolutt penest ut synes jeg hvertfall!

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Innleggav KDN » søn 21.11.2004 23:00

Du kan jo for eksempel handle gjennom denne side:
http://www.colorwarepc.com/content.aspx?id=34

(jeg trur din kone finner noe hun vil ha her...)

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 235 måneder
 

Innleggav smacmac » søn 21.11.2004 23:02

Så bærbar er ikke aktuelt?

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav Otsego » søn 21.11.2004 23:13

GummiTZ skrev:For min egen del: Skyt meg hvis jeg noensinne lar en kvinne bestemme hvilket teknologisk utstyr jeg kan anskaffe meg og ikke...DET området er HELLIG... ;)
Vet ikke om jeg ville ha skutt meg selv eller hengt meg :/

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav PowerBook » søn 21.11.2004 23:25

Det nærmeste du kommer er nok denne:
http://www.colorwarepc.com/gallery/imac/steel.htm
Bilde
medlem i 237 måneder
 

Innleggav hansi » søn 21.11.2004 23:28

det er vel den som heter steel tenker jeg... sand vil kanskje også falle i smak,

vis dama de forskjellige fargene og la hun velge selv... veit at pc er en ting menn skal bry seg om, men fargen på kabinettet klarer man vel å ofre til det andre kjønn!

Brukerens avatar
medlem i 239 måneder
 

Innleggav thomasb » man 22.11.2004 2:07

LilleHjelper: Har dere vært og sett på iMac G5 in real life? :)

Administrator
Brukerens avatar
medlem i 247 måneder
 

Innleggav smacmac » man 22.11.2004 8:58

thomasb skrev:LilleHjelper: Har dere vært og sett på iMac G5 in real life? :)


Det var ikke noe spørsmål til meg, men jeg kan svare at jeg syns den var litt kjukk og klumpete. Da ville jeg mye heler revet i en PB 12".

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 246 måneder
 

Innleggav LilleHjelper » man 22.11.2004 16:56

thomasb: Jepp. Vi har vært og kikket på den (og jeg er enig med kona jeg - den ser ikke akkurat *veldig* flott ut..)

smacmac: PowerBooken blir fort altfor dyr for meg dessverre..
medlem i 247 måneder
 

Innleggav DannyBoy » man 22.11.2004 17:19

LilleHjelper skrev:thomasb: Jepp. Vi har vært og kikket på den (og jeg er enig med kona jeg - den ser ikke akkurat *veldig* flott ut..)

smacmac: PowerBooken blir fort altfor dyr for meg dessverre..


Dere har vel ikke kanskje LITT høye krav? Faktumet er at apple lager noen utrulig bra maskiner, at designet er bra er jo bare en bonus :)

Brukerens avatar
medlem i 236 måneder
 

Neste

Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]