Leveringstid på iMac G5?

Diskusjon rundt Apples iMac

Leveringstid på iMac G5?

Innleggav Willyt » tir 07.12.2004 17:42

noen som har peiling på leveringstid på iMac G5 17" m/ superdrive?
medlem i 231 måneder
 

Innleggav iPanda » tir 07.12.2004 17:48

Fra hvor ? Jeg får min i slutten av uke 51.... to og en halv måned etter at jeg bestilte... men jeg var nok noe uheldig og i tillegg har jeg kjøpt den gjennom en hjemmemac avtale... For øvrig er min 20" da :D

Brukerens avatar
medlem i 241 måneder
 

Innleggav magnus » tir 07.12.2004 17:55

Kan jo være at et enten tar lengre eller kortere tid å få 17", om de har noen her så skulle det jo gå fortere, fordi at det er jo ikke så mange som kjøper 17" såvidt jeg har fortsått. Eller det kan være motsatt, det kommer nesten ingen 17"er opp hit :)
medlem i 244 måneder
 

Innleggav Willyt » tir 07.12.2004 19:10

Har bestilt den hos Østreng og Benestad i Kr.sand, (da jeg er ny innen mac verden så er det greit å ha noen i nærheten :o ).

Ja, kunne tenkt meg 20" (relativt liten prisforskjell), men jeg skal ha den på kjøkkenet så da hadde den vært litt for stor (om mulig da???).
medlem i 231 måneder
 

Innleggav iZappa » tir 07.12.2004 19:28

Willyt skrev:Ja, kunne tenkt meg 20" (relativt liten prisforskjell), men jeg skal ha den på kjøkkenet så da hadde den vært litt for stor (om mulig da???).


:D Det kaller jeg klasse! Skifte til mac for å en maskin som matcher middagsserviset. :P

Brukerens avatar
medlem i 232 måneder
 

Innleggav Willyt » tir 07.12.2004 20:05

pc verden har jo uten tvil et stykke å gå på design. Blir vel mer normalt å ha maskin der man oppholder seg. For vår del var design derfor viktig.

...men, jeg er nok litt spent på hvordan overgangen skal bli. Jeg lever i en pc verden på jobb. Bor nok en liten mac wannebee i meg...hehe.
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Jaman » fre 14.01.2005 10:55

Nokon som har meir presise erfaringar med levering av imac g5 no, kor lang tid må ein regne med frå apple store, på nettet...??
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Ttiger » fre 14.01.2005 11:29

Jaman skrev:Nokon som har meir presise erfaringar med levering av imac g5 no, kor lang tid må ein regne med frå apple store, på nettet...??


skal ikke ta mere enn et par uker, maks! hvis du bestiller direkte hos apple.no.

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav netromac » fre 14.01.2005 12:36

På Apple Store står det at iMac "sendes vanligvis innen 24 timer". I tillegg til dette må du regne med en uke +/- i tillegg for transport. Hvis du kustomiserer (heter det det?) mac'en din må du regne noe tid i tillegg, da man må bygge en mac spesielt for deg.

Moderator
Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav peder » fre 14.01.2005 19:34

Jeg ringte Eplehuset i Bergen rett før jul og bestilte min 20'' iMac. Tok under en uke før jeg hadde den i hus. Men kanskje jeg hadde flaks siden de hadde en ledig maskin inne akkurat da?
medlem i 232 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]