Mac mini -> leveringstid slutten av februar?

Diskusjon rundt Apples iMac

Innleggav KayJay » tir 08.02.2005 15:44

Og da har jeg fått bekreftelse på at min maskin er sendt. En gledens dag i dag!
medlem i 234 måneder
 

Innleggav jerk » tir 08.02.2005 16:04

Om det er greit eller ikke er vel revnenes likegyldig, de klarer ikke å levere før den 21. februar og da er det jo bare å vente uten at noen kan gjøre noe som helst for det... du kan jo være glad du får den nye modellen i det minste og at de ikke prakker på deg noe rester av den gamle modellen!

På den andre siden er det jo tydelig at Apple har problemer med å følge opp de store ordremassene, og sliter med lang leveringstid. Spesielt på nylanserte produkter så ser man jo at det er mye "forsinkelser" eller at levering etter lansering er en god stund etterpå. Kanskje det bare er oss nyhetsjegere som får nyhetene "altfor" tidlig og kaster oss på det nyeste. Sånne som oss kalles jo blant markedsførerne for trendsettere og innovatører, og det får en jo ta som et kompliment.

dakar skrev:bestillte ny PB 20 januar, fikk ship dato først 4feb, så 7 og i dag kom

Thank you for your e-mail.

Your powerbook is not now due to ship until the 21st February. The delay is due to the release of the new upgraded powerbook models. You will receive the upgraded model with all the upgrades you ordered with the original powerbook at no extra cost.

Er dette helt greit? Kan de bare kjøre igang ny ventetid uten å spørre om det er greit?

Brukerens avatar
medlem i 238 måneder
 

Innleggav Aasgaard » ons 09.02.2005 21:01

Der var min 1.42GHz med 512MB RAM og bluetooth sendt (on or before 21.02 var status tidligere i dag). Bestilte den 24.01. I følge sendingsbekreftelsen tar det 4-5 dager før den kommer hit (Trondheim) med TNT, noen som vet om de tidsoverslagene pleier å stemme? Venter utålmodig på min første Mac. :)
medlem i 230 måneder
 

Innleggav KayJay » ons 09.02.2005 21:06

Aasgaard skrev:Der var min 1.42GHz med 512MB RAM og bluetooth sendt (on or before 21.02 var status tidligere i dag). Bestilte den 24.01. I følge sendingsbekreftelsen tar det 4-5 dager før den kommer hit (Trondheim) med TNT, noen som vet om de tidsoverslagene pleier å stemme? Venter utålmodig på min første Mac. :)


Min er på plass i Eindhoven! Det tok en dag fra status var shipped til den var i Eindhoven, så holder de dette tempoet kan det hende de klarer det innen de 4-5 virkedagene. Men det er vel andre med mer erfaring på det området her?
medlem i 234 måneder
 

Gleder meg som en unge!

Innleggav nemis » ons 09.02.2005 21:09

Nå er det snart bare 2 uker til jeg får min mac mini! (Håper jeg)
Leveringsdato står til 28.02 - Dæven jeg glær mæ

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav nemis » ons 09.02.2005 21:15

Ventetiden er vel egentlig den beste! Blir jo nesten kjedelig når har fått den i hus. Selv om jeg gleder meg fælt til å bare se esken. Mac mini-en er skkert like pen som den peneste dama i Ringenes Herre.

Brukerens avatar
medlem i 231 måneder
 

Innleggav homiebrotha » tor 10.02.2005 12:48

Der var minien i huset! Har akkurat konfigurert alt av innstillinger, og er for første gang i mitt liv inne i mac osx. Førsteinntrykket er veldig bra. Nå er jeg spent på fortsettelsen!
medlem i 231 måneder
 

Innleggav Froggen » tor 10.02.2005 13:20

homiebrotha skrev:Førsteinntrykket er veldig bra. Nå er jeg spent på fortsettelsen!

... det er jeg også. Fortell om hva du synes om manskinen!
medlem i 237 måneder
 

Forrige

Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]