Tiger og Pb

Diskusjon rundt Apples iMac

Tiger og Pb

Innleggav SpiderMac » tor 03.02.2005 18:33

Det oppgraderte skjermkortet på pb 12", klarer det å kjøre tiger? Eye-candy osv.. og ram'en, er 512 nok?

Dersom det gjør det, kjøper jeg en denne mnd, og holder ut et år.. Vist ikke, blir det ibook.

Har venta i 2mnd pga av all pratet om oppdateringer. Blir gal, må få meg mac!!!

Angrer bare j)/¤="# på at jeg ikke kjøpte aksjer i januar. Fann![/quote]
medlem i 231 måneder
 

Re: Tiger og Pb

Innleggav jornki » tor 03.02.2005 18:37

SpiderMac skrev:Det oppgraderte skjermkortet på pb 12", klarer det å kjøre tiger? Eye-candy osv.. og ram'en, er 512 nok?

Skjermkortet i alle Macene klarer vel å kjøre Tiger. RAM er veldig viktig på en Mac så gå for minst 1GB du, men ikke kjøp RAM fra AppleStore..det er dyrt! Kjøp heller RAM hos Konplett eller lignende.
medlem i 243 måneder
 

Innleggav Nikoraisan » tor 03.02.2005 18:38

egentlig like greit å kjøpe aksjer nå... tror ikke de faller noe særlig med det første. for min del angrer jeg på at jeg fikk lottogevinsten min investert i United Airlines. Skulle nok gått for Apple der, ja.

Erfaren
Brukerens avatar
medlem i 230 måneder
 

Innleggav Magnuc » tor 03.02.2005 18:39

Det store spørsmålet er jo om det er støttet av CoreImage og CoreVideo..? Noen som har link til kravene?

Brukerens avatar
medlem i 237 måneder
 

Innleggav Macaroni » tor 03.02.2005 18:46

Angående aksjer. ikke peiling på det i hele tatt.
Er det mulig å enkelt kjøpe aksjer over internettet?
medlem i 230 måneder
 

Innleggav tactus » tor 03.02.2005 19:03

Magnuc skrev:Det store spørsmålet er jo om det er støttet av CoreImage og CoreVideo..? Noen som har link til kravene?

Apple har fjernet minimums kravene på Tiger siden, men i.flg. WWDC demoene og de tidligere opplyste kravene er det snakk om pixel shader 2.0 kompetible GPUer.
Apropo. Det er det samme skjermkortet i den oppdaterte PB rev D som det var i rev C, og ja: CV, CI og Q2DE ventes å støttes via GPU i Tiger. Alle de nyere PowerBookene vil støtte eye-candy greiene++.
SpiderMac, visst du ønsker å kjøpe PB nå, er dette ett godt tidspunkt.

Brukerens avatar
medlem i 228 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]