Switch....

Diskusjon rundt Apples iMac

Switch....

Innleggav elga » man 07.02.2005 15:52

Nå har mine foreldre på 65 år bestilt seg en Mac Mini!
De var på utkikk etter en maskin hvor de kunne lagre og behandle digitale bilder, surfe og skrive litt og da var det helt naturlig (synes jeg da) å anbefale en Mac Mini. Min bror var nok ikke helt enig, men han har aldri vært borti Mac heller, så han vet ikke hva han snakker om. :roll:
Det skal bli spennende når maskinen kommer og de virkelig får erfare hva det vil si å ha en Mac i huset :D
Jeg tror jeg gleder meg neste like mye som de.
medlem i 236 måneder
 

Re: Switch....

Innleggav serviset » man 07.02.2005 15:57

elga skrev:Nå har mine foreldre på 65 år bestilt seg en Mac Mini!
De var på utkikk etter en maskin hvor de kunne lagre og behandle digitale bilder, surfe og skrive litt og da var det helt naturlig (synes jeg da) å anbefale en Mac Mini. Min bror var nok ikke helt enig, men han har aldri vært borti Mac heller, så han vet ikke hva han snakker om. :roll:
Det skal bli spennende når maskinen kommer og de virkelig får erfare hva det vil si å ha en Mac i huset :D
Jeg tror jeg gleder meg neste like mye som de.

Kan da hende broren din er hardcore-unix-nerd. Isaafall kan jeg forstaa det. Men for foreldre i en slik alder, med mindre de har drevet med PC foer (mormoren min paa 70 f.eks, var en av de foerste i Norge som startet med datamaskiner), er nok Mac Mini et temmelig godt kjoep.
Send gratulasjoner fra meg :D
Og vennligst ikke vaer slemme mot PC-brukere, og tro at Mac er en overlegen "art". x86 duger bra til sine roller, saa det saa.
medlem i 232 måneder
 


Returner til iMac



Hvem er i Forumene

Registrerte brukere: Google [Bot]